Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

8 juni weer bij sunprime corol suit geweest voor de 3de keer .en het is echt een super apart/hotel .super lieve vriendelijke personeel en we komen volgende jaar zeker weer terug echt aan te raden en is overal dicht bij

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij waren erg tevreden over dit hotel. Al het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Alles ziet er erg verzorgd uit. De kamer was prachtig en werd elke dag goed schoongemaakt. Erg fijn! Het zwembad is prima en er zijn genoeg bedjes. Je moet er alleen wel vroeg bij zijn. De locatie is top, net buiten alle drukte maar toch op een prima loopafstand van alle winkels, restaurants en bars. Dat dit een adult only hotel is was voor ons echt een grote plus!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 september 2016

Moesten enige tijd wachten tot ons appartement beschikbaar was, maar werden er dubbel voor beloond! Een prachtig groot hoek appartement, elke dag werd er schoongemaakt en alles goed onderhouden. Locatie van het hotel is ook prima in orde, zoals alle voorzieningen van het hotel. Het enige punt van kritiek (een zwaar minpunt) was het eten. Gelukkig hadden wij geen all-In, daar wij liever op pad gaan. We zijn 1 avond in het restaurant gaan eten, op de BBQ avond. Ik heb geen enkel stuk vlees opgegeten, alles was smakeloos, zo ook het buffet. Als men het restaurant niveau zou verbeteren, zou dit een enorme aanwinst zijn voor het hotel.

Kamertip: Hoeksuites zijn enorm ruim en een prachtig groot balkon
Datum van verblijf: augustus 2016
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Dear guests,

Thank you very much for your review. We are happy that you enjoyed your holiday and above all that you liked our Hotel facilities and wervices We have taken note of your criticism about the food and will of course take it into account, because all our clients´ opinion are important to it. Actually, there are some changes planned, which we hope will be to the entire satisfaction of all our guests, because it is our aim to provide the best possible service. We would be happy to welcome you again. Meanwhile thank you for staying with us this time.
Margarita Múller

Beoordeeld op 3 september 2016

Prima hotel. Op het oog wordt er goed schoongemaakt, elke dag wordt het zwembad verschoond en de kamer zag er iedere keer weer schoon uit. Het personeel is over het algemeen opvallend vriendelijk en bij de receptie zijn we al meerdere keren geholpen.
De kamers zijn ruim en rijkelijk voorzien van allerlei gemakken: keukentje, magnetron, bakplaat, koelkast, strijkijzer. Douche is ook ruim voldoende alleen was de water temperatuur niet altijd even constant en lastig af te stellen. Het hotel is niet super modern en sommige dingen zien er wat gedateerd uit. Een uitklapbare spiegel met een jaren 90 look of een toilet direct achter de deur wat niet echt logisch is. Daar komt bij dat je zonder gehoorbescherming echt last kunt krijgen van ruis en lawaai op de gang. Hou daar wel rekening mee als je een lichte slaper bent.
Eten is goed, ruim voldoende keuze, misschien wat Engels gericht maar voor ons geen enkel probleem.
Ligt niet direct aan het strand, toch is alles goed aan te lopen. Een supermarktje tegenover het hotel, direct onder het hotel een autoverhuurder, een bushalte om de hoek en de winkelstraat en de diverse baaien op loopafstand.
Wie in het hotel wil blijven kan er prima aan het zwembad liggen. Mocht je problemen hebben met de handdoeken, dan haal je die weg en neem je het bordje uit de hotelkamer mee waarop staat het niet de bedoeling is om zitplaatsen te reserveren. Wij zagen iedere dag voldoende zitplaatsen vrij.

Datum van verblijf: augustus 2016
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Beste Rianne,
Wij danken hartelijk voor je mening en voor uw bezoek aan de Sunprime Coral Suites. We zijn blij om te lezen dat op de hele wij uw verwachtingen welke faciliteiten en diensten betraf voldaan. Sterker nog, het hotel heeft een uitstekende locatie en het strand, restaurants en bars liggen op korte afstand van het hotel. Het zou een plezier voor ons management team en je weer te verwel komen, wanneer u besluit om terug te keren naar Tenerife.

​Margarita Müller ​

Beoordeeld op 10 augustus 2016

De kamers noemen suites, maar ik zou het eerder studio noemen.
Er is een keukentje bij de ingang, voor de rest is de kamer niet zo luxueus.
Zeezicht is ook een ruim begrip , het hotel ligt iets verder van de zee .
Ontbijt was wat eentonig in een veel te warme ontbijtzaal.
Super was wel het dakterras , waar je rustig kon zonnen, waar er altijd plaats was.
In tegenstelling tot het zwembad die al vroeg ingepakt was door handdoeken.

Datum van verblijf: juli 2016
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Lieve Claire,
Hartelijk dank voor het feit dat al onze gasten en voor uw beoordeling. Voor zover wij kunnen waarderen waren er een aantal zaken die niet aan uw verwachtingen, die we hebben erg veel spijt voldeed. Eigenlijk is de ruimte die u had opgeroepen junior suite niet suite.The suites zijn veel groter. We zijn een beetje verbaasd over de uw commentaar betreffende het ontbijt. Dit is een van de service die we krijgen altijd een uitstekende feedback van onze gasten. Zeker, je hebt gelijk over onze twee dakterrassen. Het is een fantastische plek om te zonnen en biedt een fantastisch uitzicht. Wij danken u voor een verblijf bij ons en hopen dat ondanks alles wat je ons opnieuw te bezoeken in de toekomst. Ons team en het management zou blij zijn om je weer te verwelkomen.
Margarita Müller