Beoordeeld op 13 februari 2019

goed gerenoveerd hotel vriendelijk personeel lekker eten en goede poetsploeg ..leuke animatie en niet opdringerig .de cava is zeer lekker tegenover andere hotels .wel kamer boeken aan zwembadzijde dan heb je altijd zon .
de minpunten zijn
de verlichting buiten is te donker en de glazen voordeur maakt veel lawaai als je op kamer 456 licht hoor je ze altijd open en dicht gaan
voor de rest was alles top

Kamertip: zwembad zijde
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019

super vriendelijke service; we vroegen een kamer met zicht op zwembad (= eigenlijk upgrade) en kregen die gratis. Iedereen loopt er met een brede glimlch rond...lekker en gevarieerd eten; rijkelijke buffetten. Vis en vlees, warm en koud; wie hier zijn gading niet vindt is een zeurpiet...Alle cocktails, ook sangria, cava etc inbegrepen. De wijn is matig.Kamers wat verouderd maar ok. Groot terras. Dagelijks poetsvrouw.Ligging is prima; 500 m naar de boulevard ( helling!) en dan kan je zowel naar rechts (stranden) als naar links ( palmbomen) circa 7 km langs de zee wandelen . Of je neemt de bus heen of terug. Shopping centrum over de ingang...Animatie is professioneel; niet opdringerig, elke avond attractie van goed niveau. lekker en gevarieerd eten

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 15 januari 2019

super hotel zeer proper lekker eten super bediening heel vriendelijk personeel goede kamers aan de buitenbar had je een ruime keuze uit ijsjes en drank cava stond altijd klaar je kon nemen zoveel je maar wou

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 24 december 2018

mooie locatie (dichtbij het centrum en de zee) goede keuken (muv de soepen) vriendelijk personeel, verwarmd zwembad, bubbelbad, fijne animatie en dito team.
De kamer zelf was enigszins outdated maar verder prima.

Kamertip: kies poolside
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 17 december 2018

Wij boekten dit hotel om de ligging en de prijs. Omdat we niet wisten wat er in de omgeving te doen zou zijn, leek all-in ons wel een goede keuze en Iberostar staat bekend als een goede keten. Het is vast een prima hotel als je je hotel niet wilt uitkomen, de hele dag alcohol wilt drinken en veel wilt eten en het je verder niet zoveel uitmaakt. Dat was helaas niet het hotel wat wij zochten. Wij kijken misschien iets verder dan alleen naar de prijs. Hoewel ik had gevraagd om een rustige kamer, bevond onze kamer zich aan een erg drukke straat, recht tegenover een bushalte en met een losliggende put in het wegdek, zodat je bij elke passerende auto het binnen hoorde. Het eten was niet warm, de kamer niet schoon, (bij aankomst vonden we op de badkamer nog veel haren en vuil van de vorige gasten), het was overal een ontzettende herrie en de wc op de kamer spoelde niet door. Toen we een paar uur na aankomst ook nog allemaal beestjes ontdekten op de kamer (ja ook in bed), hebben we bij de receptie daarover ons beklag gedaan. Men beloofde meteen te komen desinfecteren en verschonen. (ik zou zeggen, bied een andere schone kamer aan, maar als het zo kon opgelost worden, prima.) Toen we 4 uur later op de kamer kwamen, kregen we het aan de keel van de lucht van de insectenspray en lag onze kamer vol met nog veel meer, inmiddels dode, beestjes. Er werd niet meer schoongemaakt naderhand, dat hebben we dus maar zelf gedaan omdat het inmiddels bijna nacht was. De volgende dag zijn wij verhuisd naar Iberostar Anthelia, omdat wij in dit hotel niet meer gelukkig zouden worden. Dit konden wij gelukkig intern makkelijk regelen en het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en begreep ons. Wij hebben daar nog een fijne vakantie beleefd. Ik denk dat Iberostar een keten is, die service en hygiëne hoog in het vaandel heeft en dat zij zich misschien niet moet bezighouden met dit soort hotels. Als je voor deze prijs niet je service kunt bieden, zou ik het ook niet proberen. Dan krijg je maar een slechte naam en dat is zonde.

Datum van verblijf: december 2018