Beoordeeld op 14 maart 2019

tip de kamers beter isoleren elke nacht veel lawaai van de engelse pubs en danscafé zeker tot 04 uur snachts lawaai onmogelijk raam open te laten en met gesloten ramen nog steeds goed hoorbaar en storend

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 2 maart 2019

Over het algemeen een goede ervaring gehad in dit hotel. WIFI was wel onvoldoende en zeker op de kamer. Was er al eens ontvangst dan viel hij nog regelmatig uit. Wel luidruchtig .
In resto was er voldoende keuze

Datum van verblijf: februari 2019
comercialtfs2, comercial van Hotel Gala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Hotel Gala en voor het plaatsen van uw mening.
We hopen het opnieuw te ontvangen.
Een warme groet
Hotel Gala team

Beoordeeld op 25 januari 2019

Een goed hotel voor max. 1 week. Daarna wordt het saai. Steeds dezelfde activiteiten en keuzes van eten. Houd rekening dat bij het boeken een kamer met balkon ook kan betekenen dat je önder de grond zit.Praktisch geen uitzicht. Alleen uitzicht vanaf de 3e verdieping.

Kamertip: kamers vanaf de 4e verdieping zijn het best
Datum van verblijf: januari 2019
comercialtfs2, comercial van Hotel Gala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening.
Het spijt ons dat we niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan.
Een warme groet
Hotel Gala team

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Zijn geld waard - prachtige locatie - goeie service en animatie - mooie ligzetels - vooral goeie service in restaurant en prachtige propere kamers zijn sterren leer dan waard - de zwembaden zijn ook super, vooral het verwarmd zwembad

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

9/10 leuke locatie !we zijn vroeger reeds in Tenerife geweest maar Hotel Gala ligt in de top tien! Bij een volgend bezoek aan Tenerife zal Hotel Gala steeds voorop staan! We zullen het adres ook doorgeven aan onze vrienden , buren en kennissen !