Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Zijn geld waard - prachtige locatie - goeie service en animatie - mooie ligzetels - vooral goeie service in restaurant en prachtige propere kamers zijn sterren leer dan waard - de zwembaden zijn ook super, vooral het verwarmd zwembad

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

9/10 leuke locatie !we zijn vroeger reeds in Tenerife geweest maar Hotel Gala ligt in de top tien! Bij een volgend bezoek aan Tenerife zal Hotel Gala steeds voorop staan! We zullen het adres ook doorgeven aan onze vrienden , buren en kennissen !

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019

Verbleven eind dec hier. Receptieuitleg minimaal en heel droog. Menu Overgang oudjaar .Eten kan beter, maar niveau is aanvaardbaar .Aan ingang resto op 31/12 kreeg je HALF glasje cava als apero (nooit meegemaakt) Reftergevoel sowieso zoals overal.Spitsuur is 19.15.Dresscode restaurant onbestaande.
Eten is niet altijd warm , zelfs soep .Systeem drankopname in resto is voor fraude vatbaar.Enkel kamernr geven is al voldoende.je krijgt bij aflevering van uw drank wel briefje met naam klant .( Afgeprinte bon krijg je steeds in de bars daar uw kamerbadge ingelezen dient te worden) WIFI zelfs in onze kamer op 3de perfect en GRATIS.
Dus zeker eindafrekening checken. Voor handdoek zwembad betaal je aan de receptie waarborg 12 €.
Je betaalt 1.9 per keer indien je dagelijks nieuwe handdoek wil.Als je deze week bijhoudt is het enkel dit klein bedragje. Matras steeds gratis, zelfs als je uw eigen handdoek meebrengt.( En dat weten er weinig , je ziet amper matrassen liggen) Badkamer ontbreekt ons gevoel klein electrisch vuurtje.Heel fris s'winters

Kamertip: Zwembadkant geen zon op terras.enkel aan straatkant.kamer hoger dan 3de beter uitzicht.
Datum van verblijf: december 2018
comercialtfs2, comercial van Hotel Gala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Heel erg bedankt voor uw bezoek
We werken elke dag aan verbetering

We hopen het opnieuw te ontvangen
Een warme groet

Beoordeeld op 13 december 2018

De ontvangst was eerder zakelijk, doch vriendelijk. Het eten is zeer gevarieerd en
er is zeker voor elk war wils. De animatie vooral ‘s avonds is heel goed, er is elke
avond wel iets te doen. We hadden een superieure kamer die modern was ingericht
Spijtig dat we SPA die hierbij hoorde, een paar dagen verplicht heeft moeten
sluiten door omstandigheden. Hotel Gala is qua prijs-kwaliteit zijn vier sterren waard.

Datum van verblijf: december 2018
comercialtfs2, comercial van Hotel Gala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Geachte klanten
Bedankt voor uw bezoek aan Hotel Gala en voor uw Review op deze website.

Ik kijk er naar uit om u op uw nieuwe vakantie opnieuw welkom te heten.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, vlotte bediening en lekker
eten
De aangeboden service is vlot en met een
glimlach. Het hotel is zeker zijn 4 sterren
waard. Ik zal het zeker aanraden aan
familie en collega’s. Het hotel ligt op
wandelafstand van de zee en vele winkels
In de buurt om lekker te shoppen. Er is
voor elk wat wils wat eten betreft en de
wandelpromenade is heel gezellig

Geachte klanten
Bedankt voor uw bezoek aan Hotel Gala en voor uw feedback op deze website.

Ik kijk er naar uit om u op uw nieuwe vakantie opnieuw welkom te heten.

Vriendelijke groeten