Beoordeeld op 22 december 2018

Het verblijf in dit hotel verloopt op ALLE punten vlekkeloos. Hier moet een enorme ploeg, die goed op elkaar afgestemd is, werken. Voor de klant is het genieten vanaf de eerste tot de laatste minuut. Het restaurant is een juweel, zelfs voor de moeilijkste eters! Je hebt de keuze tussen buiten of binnen eten. In de tuin met zwembad kan je genieten, de tuinarchitect heeft echt het beste van zichzelf laten zien.
We huurden een auto en tot onze verbazing was er een GRATIS parking achter het hotel. Super!
Er was één minpuntje. In onze kamer was er tussen de inkom en het slaapgedeelte een afstapje dat niet zo goed zichtbaar was. We zijn er enkele keren, gelukkig zonder erg, over gestruikeld, maar dit kan ook anders aflopen!!!

Kamertip: Wil je het geld ervoor geven, boek dan een kamer met zeezicht!
Datum van verblijf: december 2018
ManagementPalmeras, Asistente Dirección van H10 Las Palmeras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2018

Beste Sonja v

We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras.
Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife.
Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan .
Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 20 november 2018

Aangezien dit voor ons een eerste keer Tenerife was, dachten we dat we in een laagseizoen zouden terechtkomen. Les 1, het is nooit laagseizoen op dit eiland. Bij het inchecken werden we in het Nederlands ontvangen met een welkomstcasa. Nadien werd ons onze kamer toegewezen. Die was zoals gevraagd met zicht op zee. Leuk om te weten te komen dat het dus nog steeds hoogseizoen was en dus alle faciliteiten volledig beschikbaar waren. Op dag 2 kregen we de melding dat we moesten verhuizen van kamer. Een verdieping hoger, maar dubbel zo groot, met aparte slaapkamer, badkamer maar ook salon met zetel en tv...
De catering verloopt in de obligate buffetvorm, wat voor mij ook de beste formule is om iedereen tevreden te houden. Bij het ontbijt is er een apart buffetje voor mensen die er een ander eetpatroon op nahouden (glutenvrij, lactosevrij, vegan...). Bij het avondmaal stond een van de buffetten steeds in het teken van een bepaald thema (Spanje, Canarische eilanden, dessert & snoep,...).
Van 8 tot 24 kon je in de verschillende bars terecht voor dranken (inclusief de courante merken), later was er nog steeds de minibar op de kamer.
Opvallend vriendelijk, behulpzaam en enthousiast personeel.
Animatie kon in mijn ogen iets beter, vooral in de namiddag, maar dit komt waarschijnlijk ook omdat er in deze periode weinig kinderen aanwezig waren.

Kamertip: Zeezicht, de andere kant kijkt uit op staat.
Datum van verblijf: november 2018
ManagementPalmeras, Asistente dirección van H10 Las Palmeras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste Yves

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Las Palmeras.
Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Vriendelijke groet

Beoordeeld op 20 oktober 2018

Wij komen er al 19 jaar. Hebben er veel vrienden leren kennen. Uitstekend gelegen. Vriendelijk personeel. Propere kamers. Zeer uitgebreide buffetten. Een minpuntje is de animatie. Sinds de muzikanten, Josè en Pico weg zijn is er 's avonds veel minder ambiance buiten. Vroeger muziek met dansgelegenheid, kinderanimatie, show enz. Nu geen muziek meer, enkel kinderanimatie en show met te lang dode momenten (vingers draaien). Nu af en toe dansmuziek binnen in een te koele ruimte waar bijna niemand binnenkomt.

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht (mits bijbetalen). Geen lawaai van de koelinstallaties.
Datum van verblijf: september 2018
ManagementPalmeras, Asistente Dirección van H10 Las Palmeras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Geachte Firmin V

Hartelijk dank voor uw score en feedback
Wij hopen u weer te zien

Groeten

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vanaf moment bij binnenkomst een geweldige indruk.
Bij de receptie vriendelijk en tijdens het inchecken werd er een Glaasje Cava aangeboden.

Kamers zijn ruim, zeer schoon. En wij hadden een zeezicht kamer die volledige uitzicht over de zee had.

Ontbijt veel keus en goed qua smaak.

Zwembad keuze genoeg qua bedjes. Helaas ondanks dat het verboden is wel handdoek leggers.

Goede animatie. Maar geen overlast van de animatie.

Wij reisden met een baby. Overweldigend aandacht van het personeel en alles is keurig geregeld.
Vroegen om een waterkoker, werd direct geregeld en bij het eten staat een magnetron.

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte Nathalie,

Hartelijk dank voor uw score en feedback
Wij hopen u weer te zien

Groeten

Beoordeeld op 8 september 2018

Geweldig…
De accommodatie ziet er, zowel binnen als buiten, netjes en verzorgd uit. De kamer zijn niet groot, maar bezitten alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Het is tenslotte niet de bedoeling om de hele dag in de kamer te verblijven. De kamers worden dagelijks goed verzorgd. Bij de receptie hoef je maar aan te geven wat je wil en je krijgt de hulp die je verwacht. Wij hadden bij het boeken aangegeven een kamer zo hoog mogelijk te willen. Wij kregen het tegenovergestelde. Een kamer op de begane grond. Bij de balie hebben ze twee dagen daarna een kamer op de 5de aangeboden, maar de kamer op de begane lag centraal. Daarom besloten wij om daar te blijven. Aan de bar werden wij elke dag vriendelijk geholpen, ongeacht hoe vaak je een drankje haalde. Wat absoluut een aanrader is, is de coffeebar. Daar kan je vanaf 12 uur lekkere smoothies, koffie en thee bestellen, met natuurlijk iets lekkers erbij. Er zijn verschillende restaurants, waar je na reservering terecht kunt. Wij zijn alleen naar het Japansrestaurant geweest. Dat restaurant geven wij een 10, omdat het niet hoger kan. In het hoofdrestaurant is het eten gevarieerd. Iedereen komt aan z’n trekken. In de avonduren is het levendig op de boulevard en hangt er een gezellige sfeer. Er zijn genoeg winkels waar je je geld kwijt kan. De prijzen zijn lager, omdat je minder belasting moet betalen. Als je van wandelen houdt dan kan je net als wij kilometers over de boulevard afleggen. Ben je op zoek naar een zandstrand dan moet je wat verder lopen. Het hotel ligt aan het strand met alleen stenen. Wij hebben een fijne vakantie gehad in een geweldig hotel op een perfecte locatie.

Kamertip: Wij zaten op de begane grond. Dat was een prima locatie. Zeezicht heeft een mooier uitzicht,
Datum van verblijf: augustus 2018
ManagementPalmeras, Asistente Dirección van H10 Las Palmeras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Beste Lucille N

Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Las Palmeras.

Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel.

Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst!

Vriendelijke groeten