Beoordeeld op 20 april 2018

Lekker eten in buffet vorm, verzorgde kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, verzorgd zwembad en terras, animatie vanaf 10.00u tot 24.00u.
Minpunten: de wifi is te traag om tv te streamen.
Wanup leden opgepast: boekingen dmv een korting op de hotelsite, worden verrekend als boekingen door derden. Je krijgt dus maar 25% van het normale bedrag. Hiervan staat niets in de algemene voorwaarden. Dat een grote hotelketen zich hieraan laat kennen???

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 december 2017

over het algemeen prima, alleen bij het zwembad de belachelijke handdoekleggen race, zodat als le zit te ontbijten door het raam iedereen al zijn plaats reserveert en dan weer.... weggaat. Daar heb ik mij flink aan geergerd. Dat moet toch anders kunnen

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 2 november 2017

Van de eerste kamer die wij toegewezen kregen (nr. 651) werkte de douche totaal niet. Er kwam zeer weinig water uit dat bovendien wisselde van koud naar warm. Vanaf de tweede dag werden geen shampoo's gelegd in de badkamer. De derde dag werd de kamer "vergeten" door het onderhoudspersoneel. De volgende nacht troffen wij een kakkerlak van 2 à 3 cm aan in de badkamer. Slechts na enig aandringen bij de receptie, kregen wij een nieuwe kamer in een ander gebouw (nr. 1035). Deze kamer was weliswaar nieuwer en beter onderhouden, doch de laatste nacht van ons verblijf hadden wij in de badkamer opnieuw bezoek van een even grote kakkerlak. Gelukkig was het onze laatste nacht. Toen wij dit meldden aan de receptie bij het uitchecken, verontschuldigde de dame zich met de mededeling dat het inderdaad een groot probleem was.... op heel het eiland. Van beide kamers waren ook de dichtingen van de badranden vervuild.
De ligging van het hotel is wel goed. Gemakkelijk te bereiken vanaf de luchthaven met het openbaar vervoer, bus 111 of 450.
Op enkele minuten ben je te voet aan zee. Enorm veel terrasjes of uitgaansmogelijkheden binnen wandelafstand.
Kluis tegen betaling.
Gratis WIFI in gans het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 november 2017

we hebben er zeer genoten.het personeel is heel aardig en behulpzaam ,dat merk je al bij binnen komst,hotel was vol geboekt ,maar daar merk je weinig van.
zwembad is druk ,maar altijd een paar ligbedden van de badmeester (ook zeer behulpzaam)

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017

Fijne kamer op de 2e verdieping (zit op niveau van binnenkomst) met airco, plafon ventilator en een kleine koelkast waar je wat flessen drinken in kan zetten.

Douche was erg prettig met hoge druk op de ketel.

Schoonmaak is uitstekend en handdoeken worden ook netjes vervangen als je deze in de badkuip laat liggen.

Eten is goed te doen al hebben we vaker buiten het hotel gegeten (hadden halfpension).

In oktober zitten er veel Engelse mensen op wat hogere leeftijd waardoor het lekker rustig was.

De locatie van het hotel is ook prima, dicht bij bushaltes en alles is verder op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2017