Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit jaar gekozen voor Playa de Las Americas. Als stel hadden we beide al veel positieve verhalen gehoord over deze bestemming. We wilden per se in Playa de Las Americas omdat we wel grote liefhebbers van de zon zijn en dat het warmste gebied van het eiland is. Na lang zoeken uiteindelijk gekozen voor Hotel Palm Beach.

Bij aankomst werden we ontvangen aan de receptie. We kregen daar een folder in de handen gedrukt met informatie en we kregen ons kamernummer. Verder geen tot weinig toelichtingen over het hotel en waar we iets konden vinden.

We zaten op de 9e verdieping en hadden zeezicht. Over de kamer waren we zeer tevreden, erg ruim en van alle gemakken voorzien.

Toen we gesettled waren wilden we naar het centrum maar toen kwamen we er al vrij snel achter dat het hotel helemaal niet zo gunstig gelegen is. Het centrum van Playa de Las Americas ligt toch zeker op minimaal een halfuur loopafstand. De winkels daar gaan om 21:30/22:00 uur dicht en gezien het avondeten vanaf 19:00 uur is blijft er na de wandeling weinig tijd over om rustig te shoppen.

Het ontbijt vonden wij prima verzorgd. Voor ieder wat wils. Het avondeten was echt ondermaats, erg weinig keus. Het grootste gedeelte van het buffet bestaat uit fastfood. Verder is de keuze erg beperkt want er ligt iedere dag koolvis en kalkoen. Verder wordt er wat afgewisseld tussen groente maar meer dan bloemkool, spinazie en brocolli hebben wij niet gezien.

Op 200 meter van het hotel zit een uitgaansgebied waar je geen last van hebt maar als je een kamer met zeezicht hebt heb je erg veel last van een café onder het hotel. Hier wordt vaak tot laat in de nacht harde muziek gedraaid.

Het zwembad vonden wij persoonlijk wel erg fijn. Een groot zwembad met voldoende ligbedden. In verhouding zijn er wel veel te weinig matrasjes waardoor erg veel mensen op een hard ligbed moesten liggen. Een absoluut pluspunt vonden wij dat de badmeesters erg streng waren met betrekking tot het “handdoekje leggen”. Wanneer je langer dan uur wegblijft van het zwembad worden je handdoeken weggehaald zodat er plaats is voor anderen.

De schoonmaak vonden wij ook erg mager, ons balkon is in twee week niet schoongemaakt voor zover wij gezien hebben. De dekbedovertrekken werden ook pas na 1 week verschoond.

Voor een volgende keer zouden wij echt voor een hotel gaan dat in het centrum, alhoewel wij er niet snel voor zouden kiezen om terug te komen aangezien wij alles wel gezien hebben en het hier krioelt van de enorme hoeveelheden (soms asociale) engelsen.

Absolute tip om te doen is overigens een bezoek brengen aan Siam Park. Vonden wij erg mooi!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Geboekt via RCI. Wij hadden een familiekamer nr.320 op 3e verdieping, wat eigenlijk begane grond hotel is.
Ontvangst was accuraat, vriendelijk en snel ondanks het erg druk was.
Mooie woonkamer/keuken 2sl+badkamer. Ietwat gedateerd echter alles was schoon.
Dagelijkse schoonmaak. Meer dan voldoende opbergruimte voor kleding, koffers enz.
Kluisje , LCD TV, DVD Mp3 speler, stille goede airco regelbaar, en ook plafondventilators.
Keuken is compleet met magnetron,oven,koelkast,koffiezetter,broodrooster,kookplaat.
Groot hotel op uitstekende lokatie direct aan boulevard,strand en uitgaansgelegenheden rondom.
het hotel biedt voor een schappelijke prijs van 9 euro een zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet aan.
Ook het dinerbuffet 15 euro met wisselende thema's is lekker en uitgebreid.
Kortingen 15% als u voor 7 dagen boekt.
Verder is er een vrij groot zwembad, met ruim voldoende ligstoelen,kinderbad, bubbelbad.
Zwembad met service van de poolbar/restaurant.
Er is animatie en live muziek op bepaalde tijden.
Er zijn verschillende spel toestellen en biljarts, kleine supermarkt, bar,enz.
Eigen parkeerplaats bewaakt en overdekt, voor 60 euro p/w
Palm Beach hotel is voor ons zeker 3,5 ster

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Oude vuile kamer ,slecht ontbijt en avond eten ,begrijp niet dat dit hôtel nog open is. Eigenlijk was er niets goed.Volledig gedateerd. Organisatie receptie een ramp,3 dagen na elkaar van hier naar daar gestuurd voor een deftige kamer hadden, die dan nog ondermaats was. 3 dagen moeten zagen voor de een dons hadden,als ze zelf de bedden opdekken al teveel vinden,waar gaat dat naar toe. Iedere euro betaald aan dit hôtel is een euro teveel

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk hotel, prima locatie. Website klopt niet met de werkelijke kamers, deze zijn zeer gedateerd. Ontbijtbuffet is prima, personeel vriendelijk. Conciërges zijn behulpzaam maar kijk uit... ze proberen je te strikken voor een lidmaatschap bij keys lifestyle. Je krijgt 100€ kado en wordt meegenomen naar een soort van timesharing verkooppunt. Leuk om snel 100€ te verdienen voor de vakantie maar trap er niet in!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer groot hotel vlak bij de uitgaanstrip Veronica. Daardoor veel luidruchtige jongeren. Kamers zijn zeker niet geluiddicht waardoor je eigenlijk geen nacht normaal doorslaapt. Airco aanwezig maar lekte bij ons vrij extreem. Werd niks aan gedaan. Beste strandjes liggen 2km weg van hotel. Bedden zijn single en niet bijzonder. Shoppen kan wel prima in de omgeving. Winkeltjes en bakkertje onderin hotel voldoen ook. Ook zijn er voldoende eetgelegenheden in de omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017