Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Oude vuile kamer ,slecht ontbijt en avond eten ,begrijp niet dat dit hôtel nog open is. Eigenlijk was er niets goed.Volledig gedateerd. Organisatie receptie een ramp,3 dagen na elkaar van hier naar daar gestuurd voor een deftige kamer hadden, die dan nog ondermaats was. 3 dagen moeten zagen voor de een dons hadden,als ze zelf de bedden opdekken al teveel vinden,waar gaat dat naar toe. Iedere euro betaald aan dit hôtel is een euro teveel

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk hotel, prima locatie. Website klopt niet met de werkelijke kamers, deze zijn zeer gedateerd. Ontbijtbuffet is prima, personeel vriendelijk. Conciërges zijn behulpzaam maar kijk uit... ze proberen je te strikken voor een lidmaatschap bij keys lifestyle. Je krijgt 100€ kado en wordt meegenomen naar een soort van timesharing verkooppunt. Leuk om snel 100€ te verdienen voor de vakantie maar trap er niet in!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer groot hotel vlak bij de uitgaanstrip Veronica. Daardoor veel luidruchtige jongeren. Kamers zijn zeker niet geluiddicht waardoor je eigenlijk geen nacht normaal doorslaapt. Airco aanwezig maar lekte bij ons vrij extreem. Werd niks aan gedaan. Beste strandjes liggen 2km weg van hotel. Bedden zijn single en niet bijzonder. Shoppen kan wel prima in de omgeving. Winkeltjes en bakkertje onderin hotel voldoen ook. Ook zijn er voldoende eetgelegenheden in de omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

In de zomer van 2015 hebben mijn vriend en ik twee weken in dit hotel verbleven. Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op de zee. De service was erg goed en de kamer werd goed schoongehouden. Als je veel wilt doen en in de buurt van het uitgaansgebied wilt zitten dan is dit hotel ideaal. Werkelijk een minuut lopen en je staat aan de boulevard. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we hier een topvakantie hebben gehad! Erg tevreden over hotel Palm Beach.

Datum van verblijf: april 2016
Danielle H, Public Relations Manager van Palm Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Hallo! Hartelijk dank voor Uw review! Wij zijn heel blij te horen dat u zo tevreden was met Uw verblijf en dat U en Uw vriend zo genoten hebben van de locatie! wij hopen U opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 25 januari 2017

Verbleven in een ruime studio met enorm groot terras op de eerste verdieping.Terras had zelfs tafel,stoelen en ligbedden.De kamer was heel netjes en werd dagelijks gepoetst.Een aanrader op alle gebied.

Kamertip: Studio is best ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen
Datum van verblijf: december 2016

Hallo! Hartelijk dank voor Uw fantastisch review! Wij zijn heel blij te horen dat u zo tevreden was met de kamers en het resort en wij hopen U opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in de nabije toekomst!