Palm Beach Tenerife
Hotel Best Tenerife(Playa de las Americas)
US$ 138*
  • Restaurant
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
US$ 148*
  • Gratis parkeren
Europe Villa Cortes(Playa de las Americas)
US$ 235*
US$ 228*
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
US$ 164*
US$ 160*
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
US$ 198*
  • Zwembad
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
US$ 156*
US$ 148*
  • Zwembad
HD Parque Cristobal Tenerife(Playa de las Americas)
US$ 214*
US$ 204*
  • Zwembad
Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
US$ 155*
US$ 233*
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk hotel, prima locatie. Website klopt niet met de werkelijke kamers, deze zijn zeer gedateerd. Ontbijtbuffet is prima, personeel vriendelijk. Conciërges zijn behulpzaam maar kijk uit... ze proberen je te strikken voor een lidmaatschap bij keys lifestyle. Je krijgt 100€ kado en wordt meegenomen naar een soort van timesharing verkooppunt. Leuk om snel 100€ te verdienen voor de vakantie maar trap er niet in!

Verbleef: oktober 2017
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer groot hotel vlak bij de uitgaanstrip Veronica. Daardoor veel luidruchtige jongeren. Kamers zijn zeker niet geluiddicht waardoor je eigenlijk geen nacht normaal doorslaapt. Airco aanwezig maar lekte bij ons vrij extreem. Werd niks aan gedaan. Beste strandjes liggen 2km weg van hotel. Bedden zijn single en niet bijzonder. Shoppen kan wel prima in de omgeving. Winkeltjes en bakkertje onderin hotel voldoen ook. Ook zijn er voldoende eetgelegenheden in de omgeving van het hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
7 maart 2017 beoordeeld

In de zomer van 2015 hebben mijn vriend en ik twee weken in dit hotel verbleven. Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op de zee. De service was erg goed en de kamer werd goed schoongehouden. Als je veel wilt doen en in de buurt van het uitgaansgebied wilt zitten dan is dit hotel ideaal. Werkelijk een minuut lopen en je staat aan de boulevard. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we hier een topvakantie hebben gehad! Erg tevreden over hotel Palm Beach.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Danielle H, Public Relations Manager van Palm Beach Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Hallo! Hartelijk dank voor Uw review! Wij zijn heel blij te horen dat u zo tevreden was met Uw verblijf en dat U en Uw vriend zo genoten hebben van de locatie! wij hopen U opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in de nabije toekomst!

25 januari 2017 beoordeeld

Verbleven in een ruime studio met enorm groot terras op de eerste verdieping.Terras had zelfs tafel,stoelen en ligbedden.De kamer was heel netjes en werd dagelijks gepoetst.Een aanrader op alle gebied.

Kamertip: Studio is best ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie

Hallo! Hartelijk dank voor Uw fantastisch review! Wij zijn heel blij te horen dat u zo tevreden was met de kamers en het resort en wij hopen U opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in de nabije toekomst!

11 januari 2017 beoordeeld

Schoonmaken van de kamers was echt slecht. De kussens waren hard. Ze bieden gratis internet, maar werkt niet op de kamers, alleen in de lobby. Wij zaten op verdieping 8 in een appartement met 2 slaapkamers en een bed bank. Erg gedateerd, en mag wel opgeknapt worden. Voor 5 personen erg krap. Klein balkon.

De locatie was perfect! Gratis internet (in de lobby), gratis kluis. De bedden lagen heerlijk. Vriendelijk personeel, spreken meerdere talen. Ondanks de locatie, zal ik niet weer boeken, tenzij de prijs erg laag is.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie

Hallo, hartelijk dank for Uw feedback. Wij vinden het zeer jammer te horen dat U niet genoten heeft van Uw verblijf bij ons. Wij geven al Uw opmerkingen door aan het management team van het hotel zodanig dat ze dit kunnen reviseren. Wij zijn wel blij te horen dat U de locatie goed vondt en ook de diensten van ons personeel! wij hopen U in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. U kan ons volgen op Facebook, daar worden regelmatig speciale offertes aangeboden!