28 februari 2017 beoordeeld

Locatie perfect en een fijne bediening zeer rustig en maar enkele passen van de zee.
Vlakbij de winkels
Goede weluitgeruste kamer met waterkan,Nespresso minibar en in de badkamer veel handdoeken :rainshower en bad .
Mooi terras ruim met zeezicht
Het personeel is gereserveerd en zeer zeer vriendelijk en net
Ontbijt is super , lekker brood en a la Carte voor andere ( eggs enz…)

Kamertip: alle terrassen /kamers op gelijkvloers dicht bij zwembad
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe hotel zeker als je een kamer hebt geboekt met een eigen tube. Kamers zijn niet groot. Ontbijt wordt in a la carte vorm aangeboden, je kunt dus kiezen wat je wilt eten. Op zondag is er een uitgebreide brunch. Locatie perfect.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Alejandro Cresp... D, General Manager van Hotel Sir Anthony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2016

Geachte Gast,

Langs deze weg wil ik U hartelijk bedanken voor Uw beoordeling en de tijd die U genomen heeft om Uw ervaring mede te dele over Uw verblijf in Mare Nostrum Resort.

Het is voor ons een vreugde te horen dat U genoten heeft tijdens Uw laatste verblijf in ons Resort.

Voor ons zal het altijd een genoegen zijn om U te mogen ontvangen in de Mare Nostrum Resort.

Met vriendelijke groeten,

13 september 2015 beoordeeld

Reeds verschillende keren geweest steeds top
Tot onze verbazing nu al vast personeel verdwenen,tijdelijke contracten,erbarmelijke kwaliteit in niets te vergelijken met voorafgaande jaren spijtigspijtig

Het vroegere ontbijt a la carte is knap tot het op je bord komt ,ik denk dat de keuken ook tijdelijke contracten zijn
Het restaurant was vroeger top. Nu niets meer laat staan dat de bediening niets meer voorstelt
Het gras rond het zwembad is die naam niet meer waard gelukkig is de redder er nog om dienstig te zijn zoals hij al die jaren reeds is
De kamers worden niet meer optimaal onderhouden en het flesje cordon rouge is verdwenen in de besparingen

Spijtig

Verbleef: januari 2015
Alejandro Cresp... D, General Manager van Hotel Sir Anthony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2015

Dear Vippeke,

Thank you very much also to give us through this Web Page the chance to explain you some details about your comments. I´m very sorry to know that your stay has been so below your expectations.

As hoteliers, many years since we know that one of the main assets of Expo Hotels & Resorts is the quality of our staff. Each and every one of the people working in Mare Nostrum Resort is the depositary for our greater confidence, both in terms of their professionalism and attitude.
We always work on continuous improvement and professional and personal development of all our colleagues, through conducting training courses, to ensure that the service we offer is the best, not only for the quality of work done but by the unpayable animosity of the people who make up this company.

We have to apologise as it seems we have caused you a bad image and due to it a bad experience.

I´m very sorry to know that your past experience with us has been negative. Our main goal is to improve every day, our guests are a key part of this process, so that each and every one of the comments we do get they are constructive for us.

Thank you once again very much for your time sharing your experience with us and we say goodbye hoping to have the chance to welcome you again at Mare Nostrum Resort.

Best regards,

27 januari 2014 beoordeeld

We waren opnieuw een tiental dagen in Sir Anthony.
Het is nog steeds een prima hotel, kleinschalig met zeer persoonlijke service.
Ontbijtservice nog beter dan de vorige keren.Ontbijt is in principe al la carte, maar vraag eender wat en men maakt het zo voor je klaar.

Kortom een aanrader.

Kamertip: Wil je zicht op zee ? Neem een kamer op verdieping 1 of 2.
  • Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
Esteban Sedano C, Director General van Hotel Sir Anthony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2014

Geachte gast,

Ik dank u voor de tijd die u genomen heeft, om uw mening op TripAdvisor te publiceren.

Ik ben zeer blij dat u heeft genoten van onze diensten en faciliteiten en heten u van harte welkom in de toekomst.

Gelieve onze webpagina te bezoeken voor verdere prijsinformatie en beschibaarheid voor toekomstige reservaties. Ik ontvang graag speciale verzoeken voor uw volgend verblijf. We verheugen ons om u terug te ontvangen.

Esteban Sedano
Algemene directeur

26 april 2013 beoordeeld

Het is niet ons eerste verblijf in Sir Anthony. Het is en blijft een super hotel met prachtige kamers.
Badkamer met zalige inloopdouche.
Uitstekend gelegen slechts door een wandelweg van strand en zee gescheiden. Door zijn kleinschaligheid zeer rustig.
Eigen parking. In de omgeving : alle voorzieningen.
Ontbijt grotendeels à la carte en deels buffet : prima, maar voor ons mag er wat meer buffet zijn.
Tiptop service.
Kortom : la buena vida !

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
Esteban Sedano C, Director General van Hotel Sir Anthony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2013

Geachte Mijnheer / Mevrouw,

Hartelijk dank voor Uw fijne mededeling en vriendelijke woorden over de service en mogelijkheden in het Hotel Sir Anthony.

Uw tevredenheid is onze tevredenheid. Ik wil U ook hartelijk bedanken voor Uw aanbevelingen over ons buffet service, dat wordt zeer op prijs gesteld. We zullen het in overweging nemen. Wij hopen het genoegen te hebben U gauw weer te mogen ontvangen in Tenerife.

Tot dan, wensen we U het allerbeste.

Met vriendelijk Groeten,
Esteban Sedano Cid