Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel,
Mooi ,schoon en rustig.
Hier op basis van logies en ontbijt geweest en goed bevallen.
Kamer zijn netjes, heerlijk zwembad met prima poolbar en top ontbijt.
Kom je voor rust in het drukke Playa de las Americas dan zit je hier op je plek
Aanrader!!

Datum van verblijf: september 2018
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Europe Villa Cortes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear JeroenB358,
Thank you so much for visiting Europe Villa Cortés and for writing this review.
We are happy to read that your days here were so satisfactory for you.
We hope to welcome you again soon.

Beoordeeld op 6 september 2018

Zeer centraal gelegen hotel , aan te bevelen voor wie rust belangrijk is. Het personeel is super vriendelijk, ontbijt heel uitgebreid .
Heel goed onderhouden hotel. Grote ruime kamers . Wij hadden 2 kamers naast elkaar met connecterende deur en zeezicht. Ook op het terras van de kamer is het zalig om te vertoeven. De bar aan het strand heeft een goede keuken om in de namiddag iets te eten en ook hier is het personeel heel vriendelijk.
Hier zie je geen handdoeken leggen voor een plaatsje aan het zwembad , er zijn voldoende ligbedden en altijd plaats.
Wij vonden het een schitterend hotel, zeker voor herhaling vatbaar. De ligging is ideaal vlak aan het strand en dichtbij de winkelstraten voor wie van shoppen houdt.
Top service en top hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Europe Villa Cortes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Dear Mireille-Yukimi,
First, thank you so mucho for visiting Europe Villa Cortés and for writing this review.
We are really happy to read that you felt so comfortable here and your days at our hotel were so satisfactory for you.
We would be pleased to welcome you again soon.

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Top accommodatie, met fantastisch personeel. Alles royaal aangelegen. Zeer ruime keuze met ontbijt. Eitjes worden naar wens klaar gemaakt. Verder ook een goede ligging, centraal tussen los cristianos en de costa adeje. Absoluut voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juli 2018
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Europe Villa Cortes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Ramon A,
Thank you so much for visiting Europe Villa Cortés and for writing this review.
We are pleased to read that you enjoyed your stay here.
We would be happy to welcome you again soon.

Beoordeeld op 20 juni 2018

Een weekje in dit hotel verbleven (kamer en ontbijt). Het hotel heeft een centrale ligging, er heerst een serene en rustige sfeer, aan het zwembad plaats genoeg en zeer proper. Spijtig dikwijls van het handdoekleggen door bepaalde gasten. Het ontbijt fantastisch, lekker en veel variatie. Eén klein minpuntje, je moet extra betalen voor de WiFi, voor zulks een hotel zou dat toch allemaal moeten inbegrepen zijn.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear patje1957,
First of all, thank you for writing this review about your days at Europe Villa Cortés.
We are pleased to read that your stay here was satisfactory for you.
Your different remarks will be considered in order to improve our product and service.
We hope to welcome you again soon.

Beoordeeld op 22 april 2018

Dit hotel is zo goed dat we er 2 keer na elkaar zijn heen geweest, 1x in augustus en 1x in oktober. Het hotel is gebouwd in Mexicaanse haciendastijl, en het personeel is gekleed in Mexicaanse klederdracht, zodat je je echt in Mexico waant. Men heeft op geen kosten gekeken voor wat de inrichting betreft. Overal hangen schilderijen, en staan er tientallen vazen. Ook de ruime kamers zijn heel smaakvol en kleurrijk ingericht. Veel kamers hebben een eigen afgeschermd terras met stoelen en tafel. In tegenstelling tot de andere hotels in de omgeving is het ook erg rustig aan het zwembad. Niet direct aan het zwembad, maar in de "tuin" rondom het hotel, zijn er verschillende plaatsen waar je ongestoord kunt zonnebaden en een boekje lezen als je wat meer privacy wil. Het hotel heeft ook een eigen privéstrand vlak aan het water, waar ook een bar en terras is, waar je iets kan eten en drinken.
Het ontbijt is een echte aanrader. Binnen in het ruime restaurant of buiten in de patio onder een reusachtige boom, kan je heerlijk genieten van een meer dan uitgebreid ontbijt. Op verzoek maakt een kok de lekkerste omelet voor je klaar en creëert er een echt kunstwerkje van. Ook de pannenkoeken en churros worden vers gemaakt. Er is een uitgebreide keuze aan brood, croissants, gevulde koeken, graanproducten, vers en gedroogd fruit, olijven, tomaten, komkommer, confituur, honing, charcuterie en kaas. Als drank kan je kiezen uit 6 soorten vruchtensap, cava, koffie of thee. Ook een cappuccino, espresso, chocolademelk worden op verzoek gebracht.
Het personeel is ook heel erg vriendelijk.
Het hotel heeft eigen restaurants: naast het hotel is een Beiers restaurant, waar je typische Beierse gerechten (schnitzel, spätzle enz) kunt eten (binnen of buiten op het gezellige terras) en op de benedenverdieping is er een Mexicaans restaurant. Gezien de excellente ligging van het hotel, vlakbij de hoofdboulevard van de Playa de las Americas, ben je ook op wandelafstand van verschillende restaurants in diverse prijsklasses. Er zijn ook 2 supermarkten vlakbij.
Het hotel beschikt eveneens over een eigen wellnessruimte en kapsalon, waar je ook terecht kan voor voet-, lichaams- en gelaatsverzorging. Dit is zeker een bezoek waard!
Er zijn veel goedkopere hotels in de buurt, maar als je houdt van rust, dan is dit hotel echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Europe Villa Cortes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear uitAntwerpen,
Thank you so much for your visit and for writing such a detailed review about your days here.
We are happy to know that you met your expectations and you had a good time here.
We would be pleased to welcome you again soon,