Beoordeeld op 12 december 2018

Prima hotel. Schoon, groot. Medewerkers receptie niet allemaal even vriendelijk. Overige medewetkers super vriendelijk. Mooie zwembaden, uitstekende voorzieningen en leuk animatie team, geweldige relax tuin. Kamers goed, veel met mooi uitzicht over oceaan. Centrale ligging mbt restaurantjes en drinkgelegenheden, geweldig. Nadeel is de geluidsoverlast in de avond en nacht. Komt vanuit de disco's die op ca 100 meter aan de doorgaande weg liggen. Geen idee hoe het all in concept is want daar hebben we geen gebruik van gemaakt ivm de vele restaurantjes in de omgeving.

Kamertip: Zuidzijde kamers zijn rustiger mbt lawaai disco's
Datum van verblijf: september 2018
Javier C, Director General van Sol Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Dear Mrs. Jacques,
Thank you for your preference in selecting Sol Tenerife for your holiday and for sharing your view through TripAdvisor.

We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests satisfaction is our most important goal. At the same time we are sorry if the clubs attached to the hotel were guilty to not give the experience that we were expecting for our guests. We always do our best to provide our guests with unique experiences and we are sorry that in your case we did not succeed in this proposal.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Tenerife.

Guest Experience Team

Beoordeeld op 20 september 2018

Prima hotel. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Misschien iets te veel op Engelsen gericht. Kamers dienen een opknapbeurt te krijgen. De bedden moeten een nieuw matras krijgen. De spiralen zijn erg te voelen en bij ontwaken kan je dan ook flinke rugpijnklachten ervaren. Veel last van geluiden in de nacht rondom het hotel. Hier kan het hotel uiteraard niets aan doen maar mocht je rust willen vraag dan zo hoog mogelijk in toren B en aan de kant van het parkeerpleintje. Daar is de muziek na middernacht stop en kan je prima slapen.

Kamertip: Nieuwe matrassen en lik verf. Kitchenette eruit!
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Javier C, Director General van Sol Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Sehr geehrter Frau AstridO87,

Ich danke Ihnen sehr für Ihren Besuch und für Ihre Kommentare.
Wir hoffen, die Gelegenheit zu haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen, denn das ich zu Ihrer Verfügung bleibe.
Mit freundlichen Grüßen.

Guest Experience Team

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Kamer (2e verdieping) uitstekend, zeker niet gedateerd. Perfecte badkamer, met dagelijkse handdoekwissel. Div. Bad/douche attributen. Ontbijt ruim voorzien van allerlei gerechten. Aanvulling gerechten/brood tot einde ontbijttijd. Wel drukke ontbijtruimte, behorend bij grootte hotel. Ligging aan gezellige, fijne boulevard middenin het bruisende gedeelte van de Costa.
Zwembad voldoende ligbedden, jammer van het "bedje reserveren". Baden voldoende voor aantal zwemmende gasten.
Minpunt : gangloper smoezelig/vlekkerig hoort niet bij stijl hotel

Datum van verblijf: januari 2018
Francisco P, Director General van Sol Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Dear Mr. Hansl354,
There is nothing more rewarding than knowing that our dedication has exceeded your expectations and knowing you have had had a memorable stay is very much appreciated.

We are looking forward to welcoming you soon to Tenerife.

Hotel Manager

Beoordeeld op 5 januari 2018

Ontvangst bij de check-in duurde helaas bijna een uur ondanks dat het niet druk was. De eerste kamer die wij kregen was erg vies, wij moesten binnen twee uur 10 grote insecten dood trappen. Na dit aangegeven te hebben kregen wij wel direct een andere kamer. Het ontbijt was verder wel goed verzorgd. Iedere nacht had je wel geluidsoverlast op de kamer tot ongeveer 03:00 zelfs op de zevende verdieping.

Datum van verblijf: december 2017

Dear Mr. or Mrs. NvandenN,
First of all, thank you for sharing your opinion with the rest of the members of tripadvisor, as well as for choosing Sol Tenerife for your holiday.

We always do our best to provide our guests with unique experiences and we are sorry that in your case we did not succeed in this proposal. We apologies for the inconvenience the situation may have caused you.

Please do not hesitate that your comments have already been forwarded to our necessary department, in order to take into consideration your experience to keep improving.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Tenerife,

Hotel Manager

Beoordeeld op 4 november 2017

Eten is meer dan prima, service en personeel ook, geluidsoverlast van de uitgaansgelegenheden in de buurt is enorm. Dus boek je daar oordopjes meenemen of kopen bij de farmacy in de buurt. Fitnis materiaal is dramatisch

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Francisco P, Director General van Sol Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Dear 418louis,

Thank you so much for have chosen our hotel for your stay in Playa de Las Américas and for share your opinion with us through Tripadvisor.

We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel and liked our location, service and the treatment received by our staff; Thank you for your constructive feedback, will help us to improve.

We remain at your entire disposal for anything you might need.

Best Regards.

General Manager.