Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

+ uitstekende locatie, midden in het centrum en alles op loopafstand
+ direct aan het strand
+ geweldig ontbijt

- vrezelijk gehorig
- oncomfortabel bed, de veren staan nog net niet in je rug als je wakker wordt

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Afgaande vd foto's op de site had ik meer v dit 5*hotel verwacht. Er zijn vlekken op de vloer,out dated kmrs.roestige kraan bij het bad en tot mijn verbazing moet je v drinken betalen.echt toe aan een opknapbeurt.enige +punt is het eten.volop keus en lekker vers.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super ontvangst. Tijdens de incheck krijg je champagne en willen ze je helpen met je bagage. Ruime kamer met een fijn bed. Uitzicht over een plein en zee vanaf ons balkon. Goed ontbijt buffet. Veel keuze. Bedjes bij her zwembad staan al klaar dus zelf niet sjouwen. Ook een leuke omgeving. Winkeltjes, restaurantjes. Informatie balie in het hotel waar je ook aan tickets kunt komen voor parken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017

Na een aantal jaren eens terug geweest naar de Mediterranean Palace.
Nog altijd een goed hotel met heel veel ruimte.
Uitstekende ligging nabij strand, winkels, restaurants, wandelweg.
Enorm grote publieke ruimtes.
Grote tuin met groot zwembad. Voldoende ligzetels.
Gratis parking bij het hotel.
Restaurant is ok, met zeer veel keuze, zowel bij ontbijt als diner. Goede kwaliteit.

We hadden een suite met aparte slaapkamer.
Ruim maar met grotendeels versleten en gedateerd meubilair.
Airco die niet werkt. Gelukkig maar want de uitlaat ervan vol stof.
Toch beetje koud in januari.
Twee tv's. Ook BVN beschikbaar.
Gratis wifi.
Wel betalen voor frigo !
De kamers zijn blijkbaar allemaal aan herwaardering toe.
Kortom : er mag een ster af en "Palace" is het ook niet meer.
Tenslotte : voor de prijs die je betaalt valt het uiteindelijk nog prima mee.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017

Toegekomen in het hotel,vragen ze een bewijs van betaling van de kamer!nog niet meegemaakt,normaal gewoon paspoort zien ze alles!geboekt via Neckermann,vlucht genomen,dus alles is betaald,manier waarop gevraagd werd onbeleefd.kamer enorm verouderd,niet meer van deze tijd,lijkt allemaal zeer cheap.buffet verplicht lange broek??voor dit niveau van eten echt belachelijk.en dit werd ons gemeld wanneer wij al aan het eten waren.zwembad niet verwarmd.veel plaatsen waar afval gewoon achtergelaten werd.is dit echt wel een vijfsterrenhotel??de prijs zal het enige vijfsterrenhotel zijn.

Datum van verblijf: december 2016