TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Het was een goed restaurant. We werden heel de avond bedient door Merily en zij was zeer vriendelijk. Het was er kortweg uitstekent. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
PetrOlah, Manager van Bianco Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

We are delighted you had a great experience at Bianco Restaurant. We're passionate about serving delicious food and we like to go above and beyond for our guests. We're glad to hear you enjoyed your dishes so much, Merily will be really grateful for your feedback and we look forward to serving you again soon!!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat ik bij Bianco ging eten echt heerlijk gegeten. Daarom zijn wij voor de laatste avond van onze vakantie weer langsgeweest.

Het voorgerecht en hoofdgerecht (pizza) waren echt geweldig maar het dessert.. Chocolate fontane.. Echt bizar lekker.

Al het personeel was super vriendelijk, maar 1 in het speciaal, voor Jorge was het zijn eerste dag los als serveerder en deed erg zijn best om alles goed te doen en het naar ons zin te maken.

In een woord geweldig

Datum van bezoek: september 2019
PetrOlah, Manager van Bianco Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Hi Jeffrey. We are committed to delivering only the best experience to our customers, so great to hear, that you love our new menu. Jorge will be pleased to see your kind review. We look forward to seeing you and your family soon

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend , lekker eten , vriendelijke bediening . Toffe omgeving , live muziek , attentie voor de jarige

Datum van bezoek: september 2019
PetrOlah, Manager van Bianco Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Thank you for your kind words.Yours words mean a lot to us and we are more than happy to see you again in Bianco Restaurant.

29 augustus 2019 beoordeeld

Geweldig restaurant,vriendelijke ontvangst,gastvrij en de kaart uitstekkend van vlees tot pasta,we komen graag terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
PetrOlah, Manager van Bianco Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

20 augustus 2019 beoordeeld

Heel eten was heel lekker en de service TOP.Heel vriendelijk en tamelijk veel keuze
Je kan buiten op het terras zitten en genieten van het uitzicht op het casino

Datum van bezoek: juni 2019
PetrOlah, Manager van Bianco Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

We are delighted you had a great experience at Bianco Restaurant. We're passionate about serving delicious food and we like to go above and beyond for our guests. We're glad to hear you enjoyed your dishes so much, Noor and Robin will be really grateful for your feedback and we look forward to serving you again soon!!

Reizigers die Bianco Restaurant bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Arona

In Bianco Restaurant geweest? Deel je ervaringen!