“Gewoon goed”

Keukens: Argentijns, Barbecue
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen al het restaurant geweld hier op de Golden Mile is dit een van de betere,lekker vlees,goed klaargemaakt en correcte bediening maken dat wij hier regelmatig terugkomen.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn gerecht (burger) zou ik 4 sterren geven, maar omdat de spareribs van mijn vriend binnenin koud waren 3 sterren. De eerste stukjes waren gewoon warm, maar verder naar het midden louw/koud. Jammer. Hij had er dus al wat van op daarom niks gezegd. Goed klantvriendelijk personeel!! Gevraagd voor een mooi plekje die kregen we. Sangria champagne lekker. Goed!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de bediening waren allebei prima, niks op aan te merken. Het is alleen in het restaurant zelf niet heel gezellig. Geen lampen waardoor het eruit ziet alsof het dicht is, ook geen kaarsen of iets dergelijks, dat mag allemaal wel aangekleed worden. Verder was het zeker de moeite waard om terug te komen.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nou dit viel echt heel erg tegen. Gegrilde Lamsbout leek wel gekookte lamsbout geen smaak en de aardappels zwommen in het vet. Spareribs met bbqsaus waren smaakloos alleen de bbqsaus was "lekker". Echt een tegenvaller. Alleen de zalm en frietjes waren lekker maar hiervoor terug te komen?? NEE NOOIT MEER.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nee, hier kom ik nooit meer, personeel niet vriendelijk en eten echt niet lekker. Bestel geen bier want dat slaat dood voor het op tafel staat. Trouwens bij andere gasten was het bier ook dood. Heb een nieuwe gevraagd maar je raad het al "dood" .
Patat bij je gerecht is modder VET, ossenhaas puntjes smaakten alleen maar naar knoflook. Spareribs met harde doorgeroosterde stukken. Enig plus punt is dat de kinderen een lekkere hamburger hadden maar wel met vette friet.
Het viel op dat niemand een nagerecht of koffie toe bestelde.
Dat zegt genoeg denk ik.

Reizigers die Restaurant La Martina Grill bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

In Restaurant La Martina Grill geweest? Deel je ervaringen!