“SLECHTE SERVICE”

Tony Roma's
Geclassificeerd als nr. 181 van 330 Restaurants in Playa de las Americas
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al 7jaar wanneer we op vakantie zijn.
Het lijkt met het jaar minder te worden maar dit jaar was het voor ons beneden alle verwachtingen.
Voor ons geen aanrader meer!
Bediening te gehaast om fatsoenlijk advies te geven, 35 min moeten wachten op het voorgerecht en toen we gingen vragen waar het bleef kregen we het antwoord.. ojah..
Toen het voorgerecht op was stonden ze gelijk met het hoofdgerecht aan tafel zonder alles van het voorgerecht eerst mee te nemen. We hebben 10min moeten wachten op nieuwe schone borden en bestek en na 15 min kwamen ze pas met sausjes.
Erg jammer deze ervaringen/irritaties doen afbreuk op het eten.

Het eten is opzich wel lekker.

Datum van bezoek: september 2019
TonyRomasCanarias, Director de Relaciones Públicas van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

First of all we apologize on behalf of the whole team, it is a pity for us to know that you have not enjoyed the experience you expected in our restaurant.

Offering the best to our customers is our main objective, so we will review with our room staff all our procedures so that these situations are not repeated.

Thank you for transmitting us the incident, we invite you to come back with us and again we feel the incident that we have caused.

Greetings

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht niet helaas. De ribs waren aangebakken, en de calamaris was taai. Jammer Maar overrated.

Datum van bezoek: september 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Net restaurant , bediening netjes en de famous ribs waren super..
Zeker een aanrader in tenerife
Ook met kleinere kinderen geschikt..

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het pand ziet er prachtig uit maar daar is alles mee gezegd.
Bediening totaal niet gastvriendelijk, ronduit chagerijnig en te lui om bestelling op te nemen.
Laat je niet verleiden op de plaatjes op het menu want het valt vies tegen.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even wat anders dan Spaans eten? Dan is Tony Roma’s een lekker alternatief.

Veel keuze in burgers en lekkere voorgerechten. Je waant je even in Amerika.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Tony Roma's bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Playa de las Americas, Arona

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife
Playa de las Americas, Arona

In Tony Roma's geweest? Deel je ervaringen!