1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in santiago III als gezin. Mooi en schoon complex. Voor de kleintjes is er een prachtig zwanbad. Het apartement was ook echt goed en erg ruim. Het is wel vrij massaal, maar de verzorging is prima.

Verbleef: april 2017
26 maart 2017 beoordeeld

Heel goed meegevallen.Alle dagen het appartement goed onderhouden,propere handdoeken, vuilbakjes geleegd,geveegd en gedweild en om de 3 dagen proper beddegoed,proficiat aan de kamermeisjes.
Aan het zwembad altijd plaats,dus niet nodig om handdoeken te leggen zoals in de meeste hotels.
Appartement in orde ,alles om te koken en te eten,juist keuken handdoek ,vaatdoek en waterkoker en haardrogers meenemen, alles kan gehuurd worden maar voor de prijs kan je een nieuwe kopen.wifi op de kamer allen spijtig dat de muziek aan de straatkant zo luidruchtig is, de ramen en luikjes staan te trillen tot 2300u.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De plussen: De ligging is top. Midden tussen alle winkels en restaurants en vrijwel direct aan het strand. Supermarkt aan de overkant. Het verwarmde kinderzwembad. De speeltoestellen. Het grote zwembad met goede entourage. De zeer ruime hoeveelheid ligbedjes. Schoon. Kindvriendelijk.

De minnen: erg veel trappen (met een buggy erg onhandig). Appartement aan de straatzijde heeft veel geluidsoverlast van de straat. Dramatisch slechte wifi (waar ook nog voor moet betalen). Heel weinig parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer naar ps3. Het is enorm groot maar er heerst toch veel rust overdag! Keurig onderhouden park. De schoonmaak van de kamers is heel netjes. Prachtige zwembaden voor ieder wat wils. De appartementen zijn wel wat gedateerd. De locatie van ps3 is super en in het betere gedeelte van playa de las Americas. 's avonds hoor je wel duidelijk de live muziek tot middernacht en dan is het stil. Voor ons geen probleem.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden toevallig een hoek appartement met een grote balkon en een aparte slaapkamer. De badkamer is heel ruim. In de keuken heb je alles om te kunnen koken. Er staat een koffiezetapparaat. De supermarkt is heel dichtbij. Onze appartement was aan de straatkant maar je hoort 's nachts niks. Bed is ook comfortabel. Alleen het dekentje was te dun.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner