5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden toevallig een hoek appartement met een grote balkon en een aparte slaapkamer. De badkamer is heel ruim. In de keuken heb je alles om te kunnen koken. Er staat een koffiezetapparaat. De supermarkt is heel dichtbij. Onze appartement was aan de straatkant maar je hoort 's nachts niks. Bed is ook comfortabel. Alleen het dekentje was te dun.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek geweest bij neefje mocht niet in zwembad zelf niet bij betaling zeer onvriendelijk tegen de peuter ook de lifegard manager gevraagd was in madrid wel in orde om te consumeren 170 euro zelf in groot zwembad eruit gesmeten geen mens erin!

Verbleef: januari 2017
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek, zolang je niet aan de straatkant zit. Dan trilt je raam van de live muziek die in het restaurant onder je wordt gespeeld. Zelfs met oordoppen, denk je dat je er bij staat. Begrijp niet dat er geen fatsoenlijke isolatie is!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere jaar komen we hier lekker een weekje uitrusten.
Voor mij geen hotel met vaste tijden ontbijt enzo...
Eigen planning is heerlijk, niks moet alles kan.

Personeel van het park is vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het geluid in de avond na tot 23:30 is het een prima hotel/appartement.
Heerlijk voor de kinderen de zwembenodigdheden en een supermarkt boor het hotel.
Elke dag netjes schoongemaakt l.
Wel ouwbollig maar zeker schoon

Verbleef: november 2016