14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek, zolang je niet aan de straatkant zit. Dan trilt je raam van de live muziek die in het restaurant onder je wordt gespeeld. Zelfs met oordoppen, denk je dat je er bij staat. Begrijp niet dat er geen fatsoenlijke isolatie is!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere jaar komen we hier lekker een weekje uitrusten.
Voor mij geen hotel met vaste tijden ontbijt enzo...
Eigen planning is heerlijk, niks moet alles kan.

Personeel van het park is vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het geluid in de avond na tot 23:30 is het een prima hotel/appartement.
Heerlijk voor de kinderen de zwembenodigdheden en een supermarkt boor het hotel.
Elke dag netjes schoongemaakt l.
Wel ouwbollig maar zeker schoon

Verbleef: november 2016
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het appartementencomplex wat bestaat uit verschillende en meerde gebouwen liggen verdeeld over het grote terrein. Locatie is perfect, aan de boulevard / het strand. Restaurants en barretjes liggen op een steenworp afstand. Wifi is niet al te best, dat is minpunt.

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
29 augustus 2016 beoordeeld

Bij Parc Santiago 3 is het bijna standaard, met name voor Nederlanders, dat je wordt overgeboekt naar Parc Santiago 5 aan de overkant van de straat boven de supermarkt. Mooie en grote appartementen maar.........zonder airco ( bloedheet ) en naast een horeca-terras waar elke avond een imitator optreed. Engelsen vinden dit geweldig maar qua geluid stond hij in onze slaapkamer! Door deze redenen hebben wij 9 van de 10 nachten slecht geslapen en kwamen we moeier terug als dat we heen gingen. Op naar een ander hotel !

Kamertip: niet boven de supermarkt bij Parc Santiago 5
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie