Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
H10 Conquistador(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
Europe Villa Cortes(Playa de las Americas)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
HD Parque Cristobal Tenerife(Playa de las Americas)
  • Zwembad
Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Zwembad
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Aan het strand
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
galahotels.com
29 augustus 2016 beoordeeld

Bij Parc Santiago 3 is het bijna standaard, met name voor Nederlanders, dat je wordt overgeboekt naar Parc Santiago 5 aan de overkant van de straat boven de supermarkt. Mooie en grote appartementen maar.........zonder airco ( bloedheet ) en naast een horeca-terras waar elke avond een imitator optreed. Engelsen vinden dit geweldig maar qua geluid stond hij in onze slaapkamer! Door deze redenen hebben wij 9 van de 10 nachten slecht geslapen en kwamen we moeier terug als dat we heen gingen. Op naar een ander hotel !

Kamertip: niet boven de supermarkt bij Parc Santiago 5
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er mooi en goed verzorgd
We zijn hier al vier keer geweest blijft super.
Mooi zwembad wel zoutwater.
Maar dat maakt niet zo veel uit de ze zit op nog geen 40 meter.
Echt een super lokatie kom hier graag terug.
Personeel vriendelijk
Bar en restaurant niet erg duur.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
22 juni 2016 beoordeeld

Afgelopen meivakantie hadden wij het geluk om het slechte weer in Nederland te ontvluchten en op deze plek terecht te komen. Het is een groot complex met een enorm groot zwembad. Tijdens de eerste dagen van ons verblijf waren er werkzaamheden aan het grote zwembad maar dit was van tevoren door de reisorganisatie gemeld. Wij mochten bij de buren (PS IV, van dezelfde eigenaar) van het grote zwembad gebruik maken. Het kinderbad van PS III (met 6 glijbanen!) en de bijbehorende kinderspeeltuin (met zonnedoek) waren gewoon open.

Wij hadden een mooi appartement in het gedeelte dat "El Hierro" wordt genoemd. Bij binnenkomst stond een fruitmandje met flesje wijn klaar en in de koelkast stond een fles water koud. De bedden waren prima in orde, ons appartement had twee slaapkamers en twee badkamers (op twee verdiepingen) en de keuken zag er netjes uit. Ook de bank in de kamer was een prima zitbank. Als slaapbank hebben wij deze niet hoeven te gebruiken. Ons balkon had uitzicht op een rotonde aan het eind van de straat maar nog veel belangrijker: de zee!

De ligging van PS III is meteen bij al het vertier. Toch hadden wij daar, dankzij de ligging van ons appartement, weinig hinder van. Dit is zeker een appartementencomplex wat wij anderen zouden aanbevelen!

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst in het hoofd gebouw.
De kamer was nog niet klaar omdat we erg vroeg aankwamen.
We mochten onze koffers weg zetten en kregen een welkomst drankje in één van hun restaurants.

Toen we op het gevraagde tijdstip terug kwamen.
Kregen we een sleutel van een zeer nette en ruime 2 kamerappartement.
Verdeeld over 2 verdiepingen hadden we eigenlijk gewoon een kleine villa met 2 balkons.
Op elke verdieping 1.
Alles is netjes onderhouden in de kamer.
En niets is dan ook oud of versleten.
Keurig leren bankstel wat uit gevouwen kan worden tot een slaapbank.
Mooie keuken met oven en alles wat je nodig hebt.

Prima badkamer met ligbad en douche.

De kamers worden uitstekend schoon gehouden door de dames.
We waren met zijn 2e.
Maar gebruikte ivm de warmte soms de slaapbank,omdat we dan onder de ventilator sliepen.
Beide bedden werden elke dag netjes gemaakt en ingestopt.
Elke dag schone handdoeken als dat nodig was.
Ook werd je vuil netjes mee genomen.

Het zwembad is zeer groot en heel netjes verzorgd.
Wel kunstmatig zout water helaas.
Rond om het zwembad zijn meer dan genoeg ligbedjes en parasols voor iedereen.
Wel misten we douches om het zoute water van je af te spoelen na het zwemmen.

Er is een heel mooi kinder water eiland aangelegd jaren geleden.
Echt prachtig gedaan.

Dagelijks is er happy hour rond om het zwembad.
Als geloof ik daar niet zo in.
Want je betaald het uiteindelijke toch zelf.
Je kan er heerlijk schepijs halen en overal voetbal kijken mocht je dat willen.
Je loopt zo het complex uit de boulevard op van in totaal 16 km lang.
Met tal van restaurants en winkels.
Qua eten kan je het zo duur maken als je zelf wilt in het complex.
Er zijn overal wel aanbieidingen voor onder de 10€ .
Direct onder het complex zit een winkel centrum van circa 80 winkels met voornamelijk nep artikelen/souvenirs of parfumerie's.

Mocht je informatie willen kan je dit vragen aan de receptie.
Ze zijn zeer vriendelijke en behulpzaam.
Je kan er ook de meeste excursies wel boeken tegen de meest redelijke prijzen.

Recht tegen over het complex heb je een midgetgolf baan die erg mooi en verzorgd is.

Ook zit er een super markt die redelijk duur is. Maar als je goedkoop boodschappen wilt doen loop je 4 min door en kan je prima boodschappen doen voor een redelijke prijs.

Wifi bij de receptie is goed.
En wifi rond het complex is zwak van signaal.
Maar wel gratis !

Voor mij een aanrader.
Ik ben er nu 2 x geweest.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen, wij hadden een appartement met 2 slaapkamers, een keuken en een groot balkon wat uit keer op de tuin.
Het appartement was goed schoon, de keuken eenvoudig, maar compleet. De badkamer was wel wat gedateerd, en kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar was wel schoon en goed te gebruiken. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de bank/2 persoons uitklapbed. Hier kon je goed op slapen mist je niet te zwaar bent, omdat het matras niet zo heel dik is. De bedden op de slaapkamers waren wat hard, maar sliepen prima. Het zwembad is heerlijk, genoeg ligbedden en parasols. Direct aan de zee, maar voor een lekker strand moet je 5 minuutjes lopen richting Los Cristianos. Achterzijde dus aan zee, voorzijde aan een mooie winkelstraat met veel restaurants en chiquere winkels. Volgens mij een van de mooiste winkelstraten van Playa de las Americas. Over de boulevard richting Las Americas kun je ruim 5 km (!) heerlijk wandelen langs restaurantjes en winkeltjes, zonder last te hebben van een straat met auto's. Top vakantie gehad.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie