“Heerlijk gegeten en leuk personeel!!!”
Beoordeling van La Iberoteka

La Iberoteka
Geclassificeerd als nr. 4 van 306 Restaurants in Playa de las Americas
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig met leuke en persoonlijke bediening, locatie is even zoeken maar erg sfeervol, eten uitstekend!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten met liefde bereid! Een echte aanrader voor iedereen! A hidden secret!!! Beste eten wat wij gehad hebben op onze vakantie!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij La Iberoteka!!
De eigenaar en tevens kok komt meerdere keren aan tafel een praatje maken, over het heerlijke eten (waar hij echt trots op is) maar ook gewoon even informeren bij zijn gasten of alles naar wens is. Super leuke tent, erg klein op een klein binnenplaatsje. Zonder TripAdvisor hadden we dit nooit gevonden!!! Maar ik had het zeker ook niet willen missen!!!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor bij dit restaurant gekomen. Voor ons het beste eten van playa de las americas. De kok komt persoonlijk aan je tafel om uitleg te geven over de gerechten. Hij is trots op wat hij maakt. En terecht! Hij gaat voor kwaliteit ipv kwantiteit. Het restaurant telt zo n 8 tafels dus reserveren is aan te raden. Ontzettende sympathieke medewerkers. Kortom, hier moet u een keer gegeten hebben!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super plaats met super lekkere tapas.
Een bezoek meer dan waard.
Super vriendelijke mensen, behulpzaam en spreken meerdere talen.

Reizigers die La Iberoteka bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Tenerife

In La Iberoteka geweest? Deel je ervaringen!