“Toptent”
Beoordeling van Restaurante Gran Asia

Restaurante Gran Asia
Geclassificeerd als nr. 45 van 428 Restaurants in Playa del Ingles
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadviser hier gekomen, restaurant zit verstopt in een winkelcentrum, dus het is even zoeken. Vriendelijk personeel en super gevarieerd en lekker eten. Lijkt veel op de chinees in Nederland. Krokante kip zeker bestellen!

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden zijn wij hier gaan eten. Prima bediening, erg klantvriendelijk.
Het restaurant biedt de mogelijkheid om à la carte te eten, maar heeft daarnaast keuzemenu’s. Wij kozen voor een menu van € 16,50. Erg goed, vooral de knapperige eend in pannenkoekjes gerold vonden wij heerlijk.
Goede Aziatische smaken, ruim voldoende porties.
De wijn is schappelijk geprijsd (per glas of per fles).
Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn hier net uiteten geweest en het was echt heerlijk.
Wij hadden menu B besteld met een paar extra stukjes sushi. Niet wetende hoeveel we zouden krijgen.
Het was allemaal erg lekker en goed warm. We zouden er zo nog een keer naar toe gaan. Je betaald per persoon 16.99 voor het menu en dan nog drinken.
Wij waren 50 euro kwijt en dit was het erg waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld

Aten hier op meerdere dagen , een restaurant op een locatie waar je het niet snel zou vinden. In Tropical Centrum op de eerste verdieping. Makkelijk bereikbaar met de taxi en het openbaar vervoer (bus) en lekker goedkoop. Super onder de indruk met alles. Een zeer mooie omgeving met zeezicht, prachtig decor en erg vriendelijk personeel maar het beste van alles, het heerlijke eten. Prima menukaart waarbij de bediening zelfs jou overal bij wil helpen. Heerlijke Babi Pengang en overheerlijke kippenvlees lekker krokant gebakken met honingsaus en rijst. Zeker aan te bevelen voor iedereen. Ben

Datum van bezoek: juli 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede bediening, heerlijk gegeten en absoluut aardige mensen. Doen echt de moeite voor je. Uitzicht op zee was ook prachtig.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurante Gran Asia bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Gran Asia geweest? Deel je ervaringen!