“Errregg lekker gegeten.”
Beoordeling van Dua Bapa

Dua Bapa
Geclassificeerd als nr. 15 van 413 Restaurants in Playa del Ingles
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte Indische gerechten. Aanrader.
Prima en vriendelijke bediening.
Als Indo geef ik mijn complimenten. Zelfs mijn vrouw, die niet alles lust, heeft heerlijk gegeten. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018
Dua-Bapa, Eigenaar van Dua Bapa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Hallo Escape301577

Dank u wel voor de fijne reactie.
Leuk om te lezen ,dat u vrouw ook heerlijk heeft gegeten.
Graag tot ziens.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangen, fijne gastheer! Nadat onze dochter haar glas drinken om had laten vallen, werd er meteen een nieuw glas gebracht, zonder deze in rekening te brengen. Een kleurboek en kleurtjes gekregen zelfs, heel aardig.
We hebben heerlijk gegeten. Wat een fijne afwisseling na alle pizza en vlees restaurants. Echt een aanrader!
Lastig te vinden, het restaurant bevindt zich boven de Grunfunde.

Datum van bezoek: september 2018
Dua-Bapa, Eigenaar van Dua Bapa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Hallo Nienkenienos.

Dank u wel voor deze super mooie reactie .

Met vriendelijke groet.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , top bediening , een feestje om bij jullie een rijsttafel te komen eten, een zeer goed restaurant in een ietwat achterhaald shoppingcentrum Citta, ga ze bezoeken en geniet van hun heerlijke gerechten!

Datum van bezoek: september 2018
Dua-Bapa, Eigenaar van Dua Bapa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Goede middag Cor v.

Dank u wel voor de fijne reactie.

Het Dua Bapa team.

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed het beste wat ik hier op heb op gran canaria.
Tof personeel en eigenaar en super kwaliteit en heerlijk eten

Datum van bezoek: juli 2018
Dua-Bapa, Eigenaar van Dua Bapa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Hallo Stef723

Dankje wel voor je fijne reactie.

Het Dua Bapa team.

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een klein weekje op gran canaria zelf woonachtig op tenerife. Hoorde van klanten dat we lekker indonesische konden eten op gran canaria. Nu we er op vakantie waren toch maar even er langs gegaan. Heeeeerlijk eten! En leuke eigenaar en bediener (ron en dennis)
Wij waren zeker verrast. We komen snel weer aan succes :)

Janny en chantal

Datum van bezoek: juli 2018
Dua-Bapa, Eigenaar van Dua Bapa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Hallo Janny.

Beetje laat de reactie ,waren op vakantie.
Dank jullie wel voor de mooie reactie.

Reizigers die Dua Bapa bekeken, bekeken ook

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

In Dua Bapa geweest? Deel je ervaringen!