“Gezellig terras met entertainment”
Beoordeling van Ciao Ciao

Ciao Ciao
Geclassificeerd als nr. 8 van 8 Dessert in Playa del Ingles
4 weken geleden beoordeeld

Gezellig en sfeervol terras met 's avonds goede entertainment van artiesten en personeel .
Enrique is de beste en grappigste ober die wij ooit hebben gezien .

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door aanraden van buren op het park heen gegaan. Verwachtte super veel aangezien deze ijssalon geprezen werd door hen.
En inderdaad het ijs was heerlijk!!! Wat wel jammer is dat wij erg lang moesten wachten op bediening, de spaanse mensen naast ons werden eerder geholpen dan wij, terwijl zij toch echt wel later waren.
Maar omdat het ijs dus inderdaad echt wel lekker is, 4 bollen!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk tentje om s'avonds (of in de middag) een ijsje en drankje te nuttigen. Zeer vriendelijk personeel en metmame s'avonds veel vermaak met o.a. live muziek. Ook de ober die allerlei voorwepen op zijn hoofd balanceert zorgt voor een grote glimlach. Met 1 woord: genoten!

Datum van bezoek: juni 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vaak gezeten met het hele gezin. Prima ijs (zelf halen bij de counter 10 meter verder bevalt ons veel beter dan de standaard coupes aan de tafel), heel prettig personeel, echt super. Cocktails zijn wel iets duurder dan ergens anders, maar ook wel weel meer volume. Ligging aan het plein en bij de oceaan is ideaal. De reden dat de geen 5 sterren krijgen is de matige kwaliteit van de live muziek. Op zich top dat er elke avond live muziek is, maar de geboekte acts zijn niet echt goed.

Datum van bezoek: mei 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig s avonds ff koffie en borrel gedaan 2 leuke obers die maken het gezellig maar had wel iets meer variatie verwacht! Leuk om 1 of 2 keer heen te gaan

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Ciao Ciao bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

San Agustin, Maspalomas
Maspalomas, Gran Canaria

In Ciao Ciao geweest? Deel je ervaringen!