Hotel THe Anamar Suites(Playa del Ingles)
  • Restaurant
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
Melia.com
  • Gratis parkeren
Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Ingles)
  • Zwembad
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
  • Gratis parkeren
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
  • Gratis parkeren
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Bungalows Dona Rosa(Playa del Ingles)
  • Gratis parkeren
Apartamentos Dorotea(Playa del Ingles)
11 mei 2018 beoordeeld

Prachtig en goed onderhouden. Rustig en schoon. Goed verzorgd en goede kwaliteit eten.
Het zwembad was in mei niet verwarmd dus nog wel wat koud. Maar zodra het weer warmer werd werd het zwemmen ook meer aangenaam.
We hadden gevraagd om 2 huisjes naast elkaar. Via het reisbureau. Dit was in eerste instantie niet geregeld maar na wat aandringen van onze kant was het na 2 dagen toch geregeld.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
7 mei 2018 beoordeeld

We hebben een super leuke tijd gehad. Onze bungalow dicht bij het zwembad was perfect met kinderen. Het park is ruim opgezet en er is genoeg te doen. De locatie is super, dicht bij veel restaurants en op loopafstand van het strand.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
4 mei 2018 beoordeeld

Verbleven 10 dagen in de meivakantie op dit vakantie park . Kids-bungalow is echt een aanrader op dit park. Erg ruime 3kamer bungalows , met airco en PS3 of 4 voor de kids op de kamer.

Eten is prima qua kwaliteit, niet heel divers met vaak pasta en rijst.

Zwembaden en splashpark zijn top!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is leuk voor de de kinderen en de gratis shuttle bus is ook fijn. All inclusief is ronduit slecht te noemen. Ze hebben wat standaard voor gemaakte cocktails wat niet eens proeft als een caipharina. En voor mojito moet je al gelijk 4,50 euro voor betalen. Voor een slushpupy betaal je 1 euro. Voor een beetje ranja met water want meer is het niet. Ijs is alleen schepijs en ook alleen te verkrijgen gedurende openingstijden van het restaurant. Het eten is redelijk. Veel van het zelfde. Animatie is een aanfluiting. Ze maken helemaal geen contact met je en lijken het gezelliger met elkaar te hebben dan met de gasten.
Leuk voor een keer maar ons zie je niet meer terug. Kamers zijn wel goed. Lekker ruim en eigen koelkast.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
8 februari 2018 beoordeeld

Fantastisch park met zeer vriendelijk personeel. Animtatieteam is echt SUPER ze verzinnen elke dag wat leuks in de kiesclub en we keken elke avond weer uit naar de minidisco!! Bungalows zijn ruim en netjes en bedden slapen prima. Alleen het zwembad had wat warmer mogen zijn.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie