3 september 2018 beoordeeld

Al vele jaren het hotel waar wij met grote tevredenheid weer naar toe gaan.
Het is voor ons steeds weer zoiets als thuiskomen.
Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel.
De ligging is ook goed, je bent zo bij het strand, ook de winkelcentra's zoals Yumbo, Cita, la Sandia zijn goed aan te lopen.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel met 24-uurs receptie, vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en een leuk zwembad. Genoeg bedjes bij het zwembad en daarnaast ook een poolbar. Je bent in 5 minuten lopen bij het strand en de boulevard met de meeste restaurantjes. Supermarkt is dichtbij en er rijden veel bussen naar de andere plekken van het eiland.

Enige verbeterpuntje is de wifi. Bij standaard appartement zit deze niet inbegrepen. Na het aanschaffen (16 euro voor 4 dagen) bleek de wifi het enkel op het balkon en bij het zwembad redelijk te doen, daarnaast kon er maar 1 apparaat op en lukte het niet om van apparaat te wisselen.

Verder een erg fijn verblijf gehad, zeker een aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018

Thank you for the great comment Jelmer! We would love to see you again.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is zeer schoon en de kamers zijn prima. Zwembad is zeer fijn en zeer rustgevend. Hele fijne vakantie gehad hier! Strand is dicht in de buurt. De boulevaard en het Yumbo Centrum ook. En het mooiste van Gran Canaria, de duinen, liggen op loopafstand.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

We would love to see you again Jeremy. Thank you very much for staying with us.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks op aan te merken.
De kamers zijn ruim en schoon.
Het zwembad is heerlijk, lekkere ligbedden.
Ook de ligging is erg goed, erg dicht bij het yumbo shopping centrum en binnen een paar minuten lopen ben je op het strand.

Thank you Lina!!

We would love to see you again. Thank you very much for staying with us.

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes opgeknapt , goed ontbijt en een kamer met goede voorzieningen, inclusief tafelmodel ijskast en magnetron, op loopafstand van het strand, hartelijk ontvangst, fijn dat hier geen “handdoekjes” cultuur heerst

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Thank yo Jan! We are happy you enjoyed your stay. We cannot wait to have you back here.

Kindest regards