16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is zeer schoon en de kamers zijn prima. Zwembad is zeer fijn en zeer rustgevend. Hele fijne vakantie gehad hier! Strand is dicht in de buurt. De boulevaard en het Yumbo Centrum ook. En het mooiste van Gran Canaria, de duinen, liggen op loopafstand.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

We would love to see you again Jeremy. Thank you very much for staying with us.

Kindest regards,

your Team of the Anamar Suites

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks op aan te merken.
De kamers zijn ruim en schoon.
Het zwembad is heerlijk, lekkere ligbedden.
Ook de ligging is erg goed, erg dicht bij het yumbo shopping centrum en binnen een paar minuten lopen ben je op het strand.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Thank you Lina!!

We would love to see you again. Thank you very much for staying with us.

Kindest regards,

your Team of the Anamar Suites

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes opgeknapt , goed ontbijt en een kamer met goede voorzieningen, inclusief tafelmodel ijskast en magnetron, op loopafstand van het strand, hartelijk ontvangst, fijn dat hier geen “handdoekjes” cultuur heerst

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Thank yo Jan! We are happy you enjoyed your stay. We cannot wait to have you back here.

Kindest regards

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer is zeker een pluspunt. Uitgebreid buffet, wel eentonig na een week wegens weinig variatie. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad, rustige ligplaatsen.

Enige minpunt: tijdens ons verblijf werden de bomen gesnoeid en deze werken begonnen om 6u30, met het nodige lawaai tot gevolg.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Thank you so much for the great comment!

We want to see you again as soon as possible. :)

All the best for you

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad in dit recent gerenoveerd hotel. Op loopafstand van strand en winkelcentra in toeristisch plaatsje Playa del Ingles. Tevreden over schone appartement, goede service en veel voorzieningen. Alleen geen gratis wifi en beperkte gym voorzieningen, en op de lagere verdiepingen hoor je ‘s nachts wel auto’s voorbij rijden op de aangrenzende doorgaande weg. Gratis parkeren voor de deur, ideale plek om vanuit hier de mooie stranden en dorpjes op het eiland te verkennen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Dear guest,

thank you very much fot your great comment! We really much appreciate it and love it! Good to know you had a good time here on Gran Canaria. Let us know when you plan to come back, It would be a olease to organiza your next stay, :)

Stay safe!

Your THe Anamar Suites Team.