Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel, ruime kamers wij hadden een junior suite en zeker genoeg ruimte praktisch ingericht. Ontbijt is keurig en ruime keuze. Zwembad ook in orde. Alles wordt netjes schoongemaakt. Er is tegen betaling plek om auto bij hotel te kunnen parkeren. Enige waar je even aan moet wennen zijn de bedden, die zijn wat hard maar dat vindt ik persoonlijk prettiger dan een bed wat helemaal doorgezakt ligt en waar je de vering in matras voelt. Al met al een goed hotel zonder gedoe en goede service.

Datum van verblijf: maart 2018
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Dear guest,

thank you very much fot your great comment! We really much appreciate it and love it! Good to know you had a good time here on Gran Canaria. Let us know when you plan to come back, It would be a olease to organiza your next stay, :)

Stay safe!

Your THe Anamar Suites Team.

Beoordeeld op 9 februari 2018 via mobiele applicatie

We hebben een fijn verblijf in deAnamar suites (junior suite). Het hotel staat op een prachtige locatie. Loopafstand van zee, winkelcentrum en uitgaansgebied. Lekker gegeten tijdens uitgebreid onbijt, zwembad en sport apparatuur beschikbaar voor gebruik. Het personeel is zeer vriendelijk. Echter de wifi verbinding kan beter. De hoofdkussens op het bed mogen naar onze smaak dikker.

Datum van verblijf: februari 2018

Dear guest,

Stay safe!

Your THe Anamar Suites Team.

Beoordeeld op 24 januari 2018

goed hotel, schoon, een echte aanrader, vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam, rustige kamers, alles aanwezig, parkeren op de hoek, prima, wij gaan binnenkort weer naar ditzelfde hotel het is ons heel goed bevallen.top, heerlijke bedden

Kamertip: hoogste verdieping, zonnekant
Datum van verblijf: januari 2018

Thank you so much for the great comment!

We want to see you again as soon as possible. :)

All the best for you

Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie gerenoveerde appartementen. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Er is een handdoeken service voor bij het zwembad. Er is altijd een lifeguard aanwezig bij het zwembad dat iedere dag wordt onderhouden. 2 mooie jacuzzis aan de andere kant van het hotel wat voor iedereen toegankelijk is. De ligging van het hotel is perfect: Boodschappen winkel om de hoek, bij het yumbo centrum ben je binnen 5 minuten en het strand is ook ca 5 minuten lopen.
Ook in het hotel kun je goed eten.
Wel jammer dat er weinig over de activiteiten in de buurt is te vertellen door het personeel, we werden wel goed ontvangen.

Datum van verblijf: juli 2017
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Heel erg bedankt voor de leuke reactie !! :)

Tot ziens hopelijk

Beoordeeld op 28 mei 2017

Hotel is perfect gelegen: op 300 m van het strand, op 200 m van een bushalte (met alle bestemmingen), 200 m van een shopping-centrum incl. toeristische dienst. Prijs/kwaliteit top! Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet, diner ook veel keuze. Mooi rustig zwembad, verschillende jacuzzi's. Op mijn verjaardag kreeg ik een verjaardagskaart en een fles CAVA, altijd leuk.

Kamertip: zo hoog mogelijk - voorkant hotel
Datum van verblijf: mei 2017
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

Dear Koen d,

On behalf of our entire team we would like to extend you our gratitude for your loyalty towards our Hotel lti Anamar Suites.

We are proud that you have enjoyed your experience with us.

We wish you all the best and we already are looking forward to welcome you once again in our Hotel.

Send you our best wishes and some sunny regards,
The Management.