“Koffie”

Cafe Mozart
Geclassificeerd als nr. 185 van 394 Restaurants in Playa del Ingles
Keukens: Internationaal
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt koffie en koffie. Mijn vrouw had een cappuccino en ik een café americano. Mijn koffie wil ik omschrijven als slootwater met de geur van koffie. Erg onsmakelijk. De cappuccino was redelijk. Jammer!

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we ijskoffie gedronken. Het was niet echt bijzonder! Ijs met koude koffie, nep slagroom en koekje voor 4,80.
Aan het eind van de boulevard gelegen.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we een heerlijke sandwich gegeten. Vers bereidt en goed belegd. Vriendelijk personeel en je kunt er even lekker in de schaduw zitten met een verkoelend windje.

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was redelijk goed, schuim van cappuccino kan beter.
De taartjes zien er mooi verzorgd uit, de smaak valt iets tegen met teveel gelatine.

26 februari 2016 beoordeeld

Een locatie direct aan het strand met zeezicht waar je heerlijk kunt ontbijten. Men heeft er tevens de heerlijkste taarten.

Reizigers die Cafe Mozart bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In Cafe Mozart geweest? Deel je ervaringen!