Beoordeeld op 13 oktober 2022

Ook dit jaar weer heerlijk genoten in het Riu Hotel palace Palmeras. Het eten was iets minder dan dat ik gewend was (buffet) in het restaurant krystal was het zoals altijd super lekker. Maar ik kom volgendjaar graag weer terug.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 oktober 2022

Voor ons 50 jarighuwelijk, zijn wij met volwassen kinderen naar Rui Palmeras geweest. Een aanrader voor iedereen die wat te vieren heeft. Het was werkelijk perfect. Personeel is zeer voorkomend en vriendelijk, kamers schoon. Moet ik toch een min punt noemen, dat is dat er moeilijk een vrij ligbed te vinden is bij het zwembad. Wij gingen ‘s-morgens wandelen, als we dan ‘s- middags bij het zwembad wilden liggen ging dat moeizaam, maar we wilden ook geen handdoeken neerleggen voor we gingen wandelen.

Beoordeeld op 3 oktober 2022

Alles wat je je maar wensen kunt vind je in dit hotel! Vriendelijke en gastvrije medewerkers. Lekker eten, heerlijke cocktails en mooi zwembad. Het hotel en kamer zijn erg schoon. Je wordt door iedereen vriendelijk te woord gestaan wanneer je een vraag hebt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Beoordeeld op 20 augustus 2022

Zeer goed hotel alles voorhanden. Kamers proper en groot genoeg
Graag wat zachte muziek. Geen probleem om ligzetel te vinden
Tafeltennis tafel voorzien. Dienst handdoeken super
Personeel in restaurant super.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 19 augustus 2022

Zeer goed hotel en vriendelijk personeel. Goed eten, propere kamers en zwembad. Voldoende zetels aan het zwembad. Geen rush op de beste stoelen. All in is zeer uitgebreid, alsook de minibar in de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2022