“Fijn!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos
Beoordeeld als nr. 14 van 135 hotels in Playa del Ingles
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Gelijk een upgrade naar een bungalow, wat een fijn begin. Geweldig! Alles ziet er top uit! De rest van het verblijf ook niks anders dan lof voor het personeel. Bediening, schoonmaak, receptionist tot tuinman. Allemaal even vriendelijk. Je voelt je er echt welkom. Mensen schrijven gedateerd... ik vind dat reuze mee vallen. Ik noem het 80s/90s luxe. Het personeel en de service maakt veel goed! En alles is schoon! Halfpension: voldoende keus/variatie. Aanrader!... ik zou zeker weer voor dit hotel kiezen. Tip: huur een auto om het eiland te verkennen, genoeg plek om rondom het hotel te parkeren. Wij gaan nog 2 volle dagen flink genieten.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor de vierde keer geweest en gaan volgend jaar weer heen. Het is een erg leuk en gastvrij hotel. Het is niet te groot en het personeel doet super goed zijn best om het naar je zin te maken. Het hotel is wel aan renovatie toe. Het is er wel schoon en netjes. Je mag 's ochtends geen bedjes reserveren voor 10.30. Dat scheelt een hoop stress.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel op 10 min van heel groot zand strand en schitterende duinen. Ruime kamers met eigen terras. Groot zwembad. Dinner heel erg uitgebreide buffetten vers bereid. Ook ontbijtdinner is bijzonder uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Minpunten is geen free WiFi en betaalde WiFi enkel in lobby. Men zoekt oplossing. Maar hotel en restaurant is absoluut aanrader.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
5 april 2016 beoordeeld

Verbleven paasverlof in hotel . vriendelijk en behulpzaam personeel .
Aan receptie helpen ze je dadelijk. kamers ok soms wat verouderd , maar aannemelijk.
eten is heel goed , Italiaanse hoek / vegetarische hoek / verschillende soorten vlees en vis dagelijks . Wie hier zijn gading niet vindt ?
Ook heb je een apart restaurant "a la carte" doch geen tijd gehad om even te proberen
Ontbijt ok
Groot minpunt is dure WIFI ( er zijn wel 2 pcs in hotel 1€ / 10 min )

Kamertip: alle kamers kijken uit naar zee , doch door de hoge bomen dien je minstens 5de verdiep denk ik
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
25 februari 2016 beoordeeld

Plus:
+ Vriendelijk en professioneel werkend personeel
+ Avondeten in 2 shiften: je kiest vooraf voor 18:00 of 20:00 Ook late eters hebben daardoor een keurig en goed gevuld buffet
+ Iedere avond dezelfde tafel, waardoor je nooit een vrije tafel moet zoeken
+ Hotel is niet splinternieuw, maar alles werkt en is goed onderhouden
+ Ruime kamer met voldoende kastruimte. Er wordt dagelijks goed gepoetst.
+ Ondanks de ligging geen last van lawaai uit het minder rustige Play Del Ingles.
+ Safe met cijferslot op de kamer (€2/dag), groot genoeg voor laptop en fototoestel
+ Hotel met sfeer van rustig fatsoen, vrijwel geen matuvus, fuifbeesten of hooligans

Min:
- Airco is te zwak om op hete dagen voor een aangename slaapttemperatuur te zorgen
- Matrassen zijn vrij hard
- WiFi is duur, traag en met klein bereik. Dat zou in 2016 niet meer mogen!

Kamertip: Hogere kamers hebben mooier uitzicht, lagere kamers hebben ligbedden op het terras (je ligt er wel t ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
16 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven eind september 2015 een week in dit hotel. Ons laatste bezoek was 30 jaar geleden. We waren toen zeer tevreden over het hotel maar gingen niet meer naar Gran Canaria vanwege het zeer toeristische karakter en dat is nog steeds zo. We namen een taxi vanaf de luchthaven en dat kost ongeveer € 40,00. Het hotel stond er ondanks zijn leeftijd nog fris bij. De inrichting is wel wat gedateerd. Dat is voor ons eerder een voordeel als nadeel. Veel nieuwe of vernieuwde hotels hebben een zekere kilheid. Het hotel ligt aan een rustige weg. Personeel is zonder uitzondering zeer vriendelijk. We hadden een kamer op de hoogste verdieping en zodoende een goed overzicht van de hoteltuin en zwembad. In de verte zeezicht. Kamer is aan de kleine kant. Balcon behoorlijk privé. Kamers op de eerste verdieping hebben een groot terras met ligstoelen maar je ligt dan wel voor iedereen te kijk. Eten buffet of bedieningsfestaurant zonder meerprijs. Eten beter als in de meeste RIU 4 sterren restaurants. We kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt thuiskomen prima eten heerlijk rustig . Personeel is zeer vriendelijk en aardig
Kam niet wachten tot ik weer kan gaan.
Ligging perfect zwembad ruim en mooi grote tuin en netjes en schoon. Dit is de plek voor mij in playa . Omgeving is wel wat verouderd

Verbleef: Mei, 2015
Bedank dela620 .
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Playa del Ingles bekeken
ClubHotel Riu Papayas
nr. 10 van 135 in Playa del Ingles
621 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos

Adres: Avda. Estados Unidos de America 1 | Gran Canaria, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 7 hotel aan het strand in Playa del Ingles
Nr. 9 familiehotel in Playa del Ingles
Nr. 11 luxe hotel in Playa del Ingles
Nr. 19 romantisch hotel in Playa del Ingles
Prijsklasse: € 134 - € 391 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos 4*
Aantal kamers: 231
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Palmeras Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?