“Goed georganiseerd en keurig onderhouden hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos
Beoordeeld als nr. 13 van 134 hotels in Playa del Ingles
25 februari 2016 beoordeeld

Plus:
+ Vriendelijk en professioneel werkend personeel
+ Avondeten in 2 shiften: je kiest vooraf voor 18:00 of 20:00 Ook late eters hebben daardoor een keurig en goed gevuld buffet
+ Iedere avond dezelfde tafel, waardoor je nooit een vrije tafel moet zoeken
+ Hotel is niet splinternieuw, maar alles werkt en is goed onderhouden
+ Ruime kamer met voldoende kastruimte. Er wordt dagelijks goed gepoetst.
+ Ondanks de ligging geen last van lawaai uit het minder rustige Play Del Ingles.
+ Safe met cijferslot op de kamer (€2/dag), groot genoeg voor laptop en fototoestel
+ Hotel met sfeer van rustig fatsoen, vrijwel geen matuvus, fuifbeesten of hooligans

Min:
- Airco is te zwak om op hete dagen voor een aangename slaapttemperatuur te zorgen
- Matrassen zijn vrij hard
- WiFi is duur, traag en met klein bereik. Dat zou in 2016 niet meer mogen!

Kamertip: Hogere kamers hebben mooier uitzicht, lagere kamers hebben ligbedden op het terras (je ligt er wel t ...
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

16 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven eind september 2015 een week in dit hotel. Ons laatste bezoek was 30 jaar geleden. We waren toen zeer tevreden over het hotel maar gingen niet meer naar Gran Canaria vanwege het zeer toeristische karakter en dat is nog steeds zo. We namen een taxi vanaf de luchthaven en dat kost ongeveer € 40,00. Het hotel stond er ondanks zijn leeftijd nog fris bij. De inrichting is wel wat gedateerd. Dat is voor ons eerder een voordeel als nadeel. Veel nieuwe of vernieuwde hotels hebben een zekere kilheid. Het hotel ligt aan een rustige weg. Personeel is zonder uitzondering zeer vriendelijk. We hadden een kamer op de hoogste verdieping en zodoende een goed overzicht van de hoteltuin en zwembad. In de verte zeezicht. Kamer is aan de kleine kant. Balcon behoorlijk privé. Kamers op de eerste verdieping hebben een groot terras met ligstoelen maar je ligt dan wel voor iedereen te kijk. Eten buffet of bedieningsfestaurant zonder meerprijs. Eten beter als in de meeste RIU 4 sterren restaurants. We kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt thuiskomen prima eten heerlijk rustig . Personeel is zeer vriendelijk en aardig
Kam niet wachten tot ik weer kan gaan.
Ligging perfect zwembad ruim en mooi grote tuin en netjes en schoon. Dit is de plek voor mij in playa . Omgeving is wel wat verouderd

Verbleef: Mei, 2015
Bedank dela620 .
16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg rustig. Er zitten veel ouderen in buiten het hoofdseizoen om. Elke avond is er een show (die wisselvallig zijn). Het personeel is heel erg vriendelijk (zeker voor kleine kinderen en baby's).

De kamers zijn goed verzorgd. Het enige probleem is het matras. Dit kan je oplossen door een extra matras te vragen bij de receptie. Deze leggen ze dan netjes op je kamer neer.

Verbleef: April, 2015
25 februari 2015 beoordeeld

Dit hotel is vooral voor oudere mensen, het is er wel rustig.
Maar het winkelcentrum is helemaal verloederd.
Het eten was uitstekend en de kamers proper maar wel oubollig.
Wat niet meer van deze tijd is , is de wifi daar moest je 20 euro per week voor betalen en ging meer wel dan niet enkel in de lobby.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
11 augustus 2014 beoordeeld

Eigenlijk was Riu Don Miguel de bestemming, maar deze was (meerdere malen, vanwege de gaypride) overboekt. Riu Palmeras was een goed alternatief dat op loopafstand ligt van de Yumbo. Je kon de drukte dus zo opzoeken. Het hotel zelf is rustig waar vooral oudere stellen verblijven (voornamelijk Duits). Maar vanwege alle feesten tijdens de gaypride, vonden we de rust niet erg. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Fran van de receptie begroette je altijd vol enthousiasme.

Het zwembad is een groot pluspunt, maar een verademing was toch wel dat je geen bedden hoefde (en mocht) reserveren. Het buffet was in orde, maar vanwege de afwisseling en gezelligheid ook vaak buiten het complex gegeten. Supermarkt is vlakbij het hotel. Vanaf de balkons had je uitzicht op de duinen en de zee. Erg mooi! Vanwege de overboeking een prima hotel, al zou ik er voor de volle prijs niet willen zitten. Daar ben ik te vaak voor buiten het hotel.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
4 maart 2014 beoordeeld

Het publiek bestaat vooral uit bejaarde mensen, voornamelijk duitstalige. Verder was het eten ok te grote bufeten naar onze opinie. Zonnen aan het zwembad is als haringen op een liggen, wel leuke bar en resto aan zwembad.Gran canaria ligt er wel een beetje verwaarloosd bij zoals het winkelcentrum jumbo, en de cita echt triestig. Nee geef ons maar agadir.

Kamertip: Kamers hebben allen zeezicht vanaf 3de verd.
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Playa del Ingles bekeken
ClubHotel Riu Papayas
nr. 9 van 134 in Playa del Ingles
553 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos

Adres: Avda. Estados Unidos de America 1 | Gran Canaria, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 6 hotel aan het strand in Playa del Ingles
Nr. 10 luxe hotel in Playa del Ingles
Nr. 16 familiehotel in Playa del Ingles
Nr. 19 romantisch hotel in Playa del Ingles
Prijsklasse: € 138 - € 361 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos 4*
Aantal kamers: 231
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Palmeras Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?