Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
  • Zwembad
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 282 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

LABRANDA Playa Bonita(Playa del Ingles)
  • Inclusief ontbijt
Apartamentos Dorotea(Playa del Ingles)
16 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven eind september 2015 een week in dit hotel. Ons laatste bezoek was 30 jaar geleden. We waren toen zeer tevreden over het hotel maar gingen niet meer naar Gran Canaria vanwege het zeer toeristische karakter en dat is nog steeds zo. We namen een taxi vanaf de luchthaven en dat kost ongeveer € 40,00. Het hotel stond er ondanks zijn leeftijd nog fris bij. De inrichting is wel wat gedateerd. Dat is voor ons eerder een voordeel als nadeel. Veel nieuwe of vernieuwde hotels hebben een zekere kilheid. Het hotel ligt aan een rustige weg. Personeel is zonder uitzondering zeer vriendelijk. We hadden een kamer op de hoogste verdieping en zodoende een goed overzicht van de hoteltuin en zwembad. In de verte zeezicht. Kamer is aan de kleine kant. Balcon behoorlijk privé. Kamers op de eerste verdieping hebben een groot terras met ligstoelen maar je ligt dan wel voor iedereen te kijk. Eten buffet of bedieningsfestaurant zonder meerprijs. Eten beter als in de meeste RIU 4 sterren restaurants. We kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt thuiskomen prima eten heerlijk rustig . Personeel is zeer vriendelijk en aardig
Kam niet wachten tot ik weer kan gaan.
Ligging perfect zwembad ruim en mooi grote tuin en netjes en schoon. Dit is de plek voor mij in playa . Omgeving is wel wat verouderd

Verbleef: mei 2015
Bedank dela620 .
16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg rustig. Er zitten veel ouderen in buiten het hoofdseizoen om. Elke avond is er een show (die wisselvallig zijn). Het personeel is heel erg vriendelijk (zeker voor kleine kinderen en baby's).

De kamers zijn goed verzorgd. Het enige probleem is het matras. Dit kan je oplossen door een extra matras te vragen bij de receptie. Deze leggen ze dan netjes op je kamer neer.

Verbleef: april 2015
25 februari 2015 beoordeeld

Dit hotel is vooral voor oudere mensen, het is er wel rustig.
Maar het winkelcentrum is helemaal verloederd.
Het eten was uitstekend en de kamers proper maar wel oubollig.
Wat niet meer van deze tijd is , is de wifi daar moest je 20 euro per week voor betalen en ging meer wel dan niet enkel in de lobby.

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
11 augustus 2014 beoordeeld

Eigenlijk was Riu Don Miguel de bestemming, maar deze was (meerdere malen, vanwege de gaypride) overboekt. Riu Palmeras was een goed alternatief dat op loopafstand ligt van de Yumbo. Je kon de drukte dus zo opzoeken. Het hotel zelf is rustig waar vooral oudere stellen verblijven (voornamelijk Duits). Maar vanwege alle feesten tijdens de gaypride, vonden we de rust niet erg. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral Fran van de receptie begroette je altijd vol enthousiasme.

Het zwembad is een groot pluspunt, maar een verademing was toch wel dat je geen bedden hoefde (en mocht) reserveren. Het buffet was in orde, maar vanwege de afwisseling en gezelligheid ook vaak buiten het complex gegeten. Supermarkt is vlakbij het hotel. Vanaf de balkons had je uitzicht op de duinen en de zee. Erg mooi! Vanwege de overboeking een prima hotel, al zou ik er voor de volle prijs niet willen zitten. Daar ben ik te vaak voor buiten het hotel.

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden