Beoordeeld op 12 maart 2019

Zeer aangenaam verblijf gehad, een prachtige vernieuwde kamer, heel proper, alles heel net, restaurant werd heel goed bijgevuld, geen overdreven groot buffet maar wel lekker, ook s'morgens lekker ontbijt met iedere dag lekkere koffie en vers geperst fruitsap! Wat wij persoonlijk wat minder vonden was de wijn aan tafel(in all-inn) vonden wij niet zo goed! dat was het enige minpuntje! Een aangename fitness ruimte, aangename wellnes, geen spurt voor handdoeken leggen en altijd plaats aan zwembad.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Alles wat wij van een hotelkamer verwachten is correct. Goede bedden, donkere gordijnen, genoeg kasten, nette badkamer , kortom mooie ruime propere kamer. Overige faciliteiten van zwembad tot fitnes tot welnes allemaal top niks op aan te merken. Eten ook zeer uitgebreid en lekker. Zeer vriendelijk personeel, kuispersoneel werkt zeer hard om alles netjes te houden. Een absolute aanrader, voor mij meer dan 3* waard

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019

hotel escorial is een zeer goed hotel volledig gerenoveerd prachtige kamers met een inloopdouche en een mooi terras het eten was zeer goed met veel afwisseling van vlees en vis en heel vriendelijk personeel u bent altijd geholpen als u wat vraagt en de dranken bij de alin zijn ook zeer goed .
ik raad dat zeker aan beslist doen , als wij terug naar gran canaria gaan nemen wij terug dit hotel echt waar het was het beste hotel in jaren .

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019

Bull Escorial is een driesterren hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Altijd genoeg plaats op het zonne-terras en in de eetzaal. Handdoeken te krijgen tegen een borg van € 10,- waarvan je bij teruggaaf € 9,- terug krijgt. Je kunt ze wisselen tegen betaling van 1 € per wissel.
Het eten is prima, genoeg afwisseling. Koffie uit de automaat ook goed.
Bij het ontbijt o.a. fondant gekookte eitjes, verschillende soorten vers brood, vers geperst sinaasappelsap. Allerlei vers fruit, soorten kaas, maar ook warme etenswaren: soorten eieren, spek, worstjes etc. Natuurlijk ook yoghurt en kwark etc. Je moet zelf je spullen bij elkaar verzamelen, ook koffie en thee. Maar het is allemaal zo opgesteld, dat je nergens lang hoeft te wachten, ook niet bij de koffie-automaten. Ook bestek en papieren servetten zijn op verschillende plekken in het restaurant te vinden. Op de tafel wel een stoffen tafelkleed, maar zoals gezegd: papieren servetten.
Voor de lunch wordt je geacht zelf je drinken uit de bar mee te nemen in het restaurant. Bij het diner worden de drankjes opgenomen. Ook in de lobby was toen wij er waren, begin februari altijd wel moeiteloos een plaatsje te vinden. Alles zeer relaxed. Op de tafels in het restaurant staat een kaartje dat je geen etenswaar mag meenemen naar de kamer, maar daar houdt lang niet iedereen zich aan. Flesjes mogen bijgevuld worden aan de tap voor water. Light drinks bij de bar – cola, 7-up, sprite, bier – worden door de gasten zelf getapt.
Het publiek houdt zich over het algemeen wel aan het kledingvoorschrift: geen hemden of badkleding in het restaurant. Hier gaat men over het algemeen netjes gekleed aan tafel: weinig teenslippers en vrijwel geen korte broeken; dames vaak gekleed in jurkjes. Je bent niet gauw overdressed.
Personeel is vriendelijk.
Heerlijk buiten- en binnenbad en sauna. Alles werkt. Het zoutwater-binnenbad is ook heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij verblijven deze week bij Hotel Escorial. Vriendelijk personeel, schoon en net gerenoveerd. Echter veel Duitse gasten die overwinteren en menen dat het hun huis is. Vanuit dit hotel is het wel een aanrader om je vertier te zoeken in het zuster hotel Eugenia Victoria. Volgende keer gaan we dan ook echt daar naar toe.

Datum van verblijf: januari 2019