Beoordeeld op 11 april 2019

Restaurant :Heel lekker qua eten-Smaakvol-voldoende keuze.Min :geen tafellaken,elke maaltijd een papieren servetje.Kamer :groot-zetel en stoel ok maar geen tafeltje of bureau enkel klein tablet dat vol staat met koffie en koppen.Geen enkele schuif ook geen plaats in de badkamer voor toilet artikelente zetten.Inloopdouche ok voldoende water toevoer maar slecht te regelen.Prima bed!Balcon ok.Poetsen van de kamer :top.PRACHTIG dakterras,maar enkel all in tot 18u ,dan betalen !Animatie 2 maal per week Disco op dak MAAR :betalen!Dranken:Bier en sangria zijn lekker.Kwaliteit van alcolische dranken en cocktails zijn voor een 4 sterren hotel minderwaardig.Guest relation Laura is er niet voor de gasten maar voor de directie.

Kamertip: Straatzijde heeft zon in de namiddag.Verdiep 3 en 4 hebben geen hinder .uitzichtok.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
publicrelationsm2017, Guest Relations Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2019

Dear Pirreke,

We would like to thank you for your review. Your feedback helps us to improve our services, and we regret to read that we were not able to meet with your expectations.

We like to see that you like the food and service in the hotel. Also the rooftop bar. It close at 18.00h for all inclusive clients, but you can continues enjoy our drinks in the lobby bar. We have also twice DJ in the rooftopbar, and everyday happy hour.
The rooptopbar close at 6.00 pm , it is a decision by labranda Hotels of the whole company .
We understand also the comments in reference to the furniture of the rooms, but it is a retro decoration, anyway, we have already inform our company .
In reference the drinks we will inform our barchef , to make sure that everything is working in the way have to.

And in reference to the guest relations, I am the pearson who takes care that all the clients are enjoying the holidays, and coordinate with the head department to do it

My email is publicrelations.marieta@labranda.com, Please, contact me for any suggestion, question por comment that you may have.
We look forward to hear from you soon.

Best regards, Laura H, RRPP

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit hotel... goede service en vriendelijke bediening ,behalve 1 dienster die beter met de job kan stoppen...haar naam is Estrella en doet alles tegen haar zin en is alles behalve vriendelijk...Dit is onze 2de keer in dit hotel en zullen ook een 3de keer boeken .Vergauwen-Mertens’

Datum van verblijf: oktober 2018
publicrelationsm2017, Public Relations Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

"Dear Nick,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Tripadvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

publicrelations.marieta@labranda.com"

Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig modern hotel, nette receptie. Eten is goed, en elke avond iets anders naast de vaste gerechten. Ontbijt is ook prima. De kamer is erg netjes, en goed schoon, en heerlijke bedden. Hadden een kamer met zeezicht op de 3e verd. Jammer van de herrie die de entertainment veroorzaakte. Tot 23.00 - 23.30 kon je elkaar op het balkon niet verstaan, zelfs met oordoppen in was de herrie nog abnormaal. Aanspreken van het hotelpersoneel hierover maakt ze helaas niet uit. Meerdere mensen hebben het personeel tevergeefs hierop aangesproken. Het volume mag best iets minder. Erg raar dat het dak soms afgehuurd wordt, en jij als gast niet op het dak, waar je voor betaald terecht kan, met ook nog eens een bak herrie op de koop toe.

Datum van verblijf: oktober 2017
publicrelationsm2017, Public Relations Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

"Dear Guest,

thank you very much for recently staying at the Hotel LABRANDA Marieta.It was our pleasure to welcome you as our guest and it is great to hear that you enjoyed your time at our hotel.
We are already looking forward to welcome you back at your favourite hotel in Gran Canaria.

Laura H.Guest Relations
publicrelations.marieta@labranda.com
"

Beoordeeld op 8 juni 2018

Uiterst verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende keuken.
Badkamer iets kleiner, maar toch functioneel.
Zwembad niet al te groot.
Safe is wel betalend en dat zou eigenlijk gratis moeten zijn.
Rustige sfeer wegens "adults only" formule.
Best wel een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
publicrelationsm2017, Guest Relations Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Dear Guest Stepol2018,

We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

publicrelations.marieta@labranda.com"

Beoordeeld op 3 juni 2018

Labranda Marieta is een prima hotel, vriendelijk personeel. Van housekeeping tot receptie, van bar tot keukenpersoneel. Ze willen je allemaal een perfecte vakantie geven. Mooie kamer en balkon. Dakterras is ook perfect. Jammer dat na 2300 uur geen drankje meer te krijgen is bij all inclusive.

Datum van verblijf: mei 2018
publicrelationsm2017, Public Relations Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Dear Graafjhde,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and for your feedback on Tripadvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your stay here.

We hope to welcome you again in Gran Canaria soon.

publicrelations.marieta@labranda.com
"