30 april 2018 beoordeeld

Na een stroeve start bij de receptie uiteindelijk een geweldig hotel. Wel een kamer geboekt met seaview. Prachtig uitzicht, zeer goed buffet, er kon zowel binnen als buten gegeten worden. Heel mooi dakterras met zonnebedden.

Kamertip: Boeken met seaview
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear Cilia1956,

Thank you for choosing the Hotel LABRANDA Marieta for your trip to Gran Canaria and for your feedback on Tripadvisor. We are very happy to hear a great time here at our hotel.

19 april 2018 beoordeeld

Het hotel was geweldig, modern, schoon, gezellig personeel. Gevarieerde maaltijden bij all inclusive. Goede schone kamers, voldoende ligstoelen bij het zwembad en op het dakterras. Behulpzaam personeel

Kamertip: Zeezicht was prima, de 3de en de 4 de verdieping met het mooiste uitzicht
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Beste Bafman2018,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Marieta gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Tripadvisor.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.
Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

publicrelations.marieta@labranda-hotels.com

15 maart 2018 beoordeeld

De ligging is prima, dicht bij de wandelboulevard, dicht bij het busstation en vele supermarktjes.Heel mooi verzorgd , straalt een design sfeer uit.De kamers zijn basic, goed bed. Wij misten een tafeltje of bureautje en lades als bergruimte.De inloopdouche ,zelfs met de deur goed dicht loopt uit.Een pluspunt is het dakterras en het terras om buiten te ontbijten. Kalm en relax. Een beetje te weinig parasols.Wij namen half pension ,maar in de omgeving zijn er veel restaurantjes om een snack te eten.Ontbijt en buffet s'avonds zijn excellent.Verzorgd en veel keuze , voor ieder wat.Personeel supervriendelijk.

Kamertip: kamers op 3de en 4de verdieping hebben een beter uitzicht, vooral langs de zeekant.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste Vollaert,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA Marieta.Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen.

Wij vertrouwen er dan ook op u weldra opnieuw te mogen verwelkomen in Gran Canaria

Met vriendelijke groeten,

3 maart 2018 beoordeeld

De ligging van het moderne hotel is prima, dicht bij het strand en de uitgaan gelegenheden. Autohuur op loopafstand. Het modern ogende hotel met witte en grijze tinten straalt weinig sfeer uit. Het is allemaal keurig netjes, strak en goed verzorgd maaar wij beleven aan het gebouw en de zwemomgeving weinig sfeer. ( zal persoonlijk zijn) wij boekten All inclusieve en dat is prima! Dit is inclusief de meeste drankjes, ook ‘s avonds etc. Een ruimte om te sporten / fitness ontbreekt. Prima hotel voor een week

Kamertip: Kies voor zeezicht
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Dear Marten P,

We apologize for answering in English

Thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Holidaycheck.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

29 januari 2018 beoordeeld

mooi modern strak hotel ,zeer vriendelijk en overal behulpzaam personeel,op wandelafstand van het Burras strand,heel mooi verzorgd dakterras met poolbar,mooie propere en goed uitgeruste kamers met inloopdouche,goede animatie verzekerd met dank aan de nederlandse animatrice.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Dear Patrick,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Tripadvisor.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.