11 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 170
eDreamsUS$ 218
TravelocityUS$ 170
Beoordeeld op 15 september 2021

Een geweldig hotel! Een mooi uitzicht op zee wij zaten op 13 hoog. Het eten was geweldig en goed .Alleen jammer van de cocktails, die kwamen uit een machine! en weinig keus we hadden Al inclusief. Er was weinig tot geen entertainment in het hotel dus zijn wij naar de overkant van het hotel gegaan en daar volop keuzes uit muziek, shows en cocktails in alle smaken !

Datum van verblijf: september 2021
Customer Service Corallium Dunamar by Lopesan Hotels Dunamar, Guest Services / Front Office van Corallium Dunamar by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2021

Geachte Marjolein A,

Dank u voor uw feedback en opmerkingen.
We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om een recensie voor ons te schrijven en we zijn blij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.
Wij willen u laten weten dat uw opmerkingen aan ons hele team zijn doorgegeven.
Wij hopen dat u ons spoedig weer zult bezoeken.

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Playa Ingles is een leuke omgeving met veel winkels en restauranten. Ik zou alleen geen huurauto nemen, parkeren is een hel. Moest soms wel 20 minuten rond rijden voor een plek en het hotel heeft geen parkeerplaats.

Hotel is netjes en het eten was lekker, zouden wel wat meer mogen variëren.

Strand is niet heel veel aan maar er zijn er genoeg in de buurt en met de taxi kom je bijna overal en het is een stuk goedkoper.

Kamers zijn erg netjes en hebben alle benodigdheden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Ifa Dunamar, General Manager van Corallium Dunamar by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Dear Guest Habikbenhab,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Corallium Dunamar.

Sincerely,

Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. De locatie is super en heel centraal aan een leuke boulevard. Wij hadden alleen logies met ontbijt omdat we niet zo van all-in houden. Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Ook genoeg keuze voor mensen met allergieën. Ondanks dat wij de goedkoopste kamer hadden ontbrak het aan niks. Lekker bedden, schone badkamer, tv en goed werkende airco. Zelfs een balkon alleen was het uitzicht minder maar daar betaal je dan ook niet voor. Kamer werd iedere dag schoongemaakt als je dat wilde en je kon schone zwemhanddoeken halen tegen een kleine betaling. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Ifa Dunamar, General Manager van Corallium Dunamar by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2021

Dear guest Heerlijke,

Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences on Tripadvisor.

We are glad that you had a nice stay with us and would be delighted to welcome you back soon

Best regards,

Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met vriendelijk personeel. Hadden all-inclusive geboekt, met een upgrade naar "sea view". Helaas bestond deze "sea view" vooral uit uitzicht op het zwembad, waarbij de bars van het uitgaansgebied erg luidruchtig op de kamer te horen waren tot diep in de nacht. Keiharde muziek, viel niet te negeren.
Verwacht bij deze all-inclusive service geen gratis gebruik van het kluisje op je kamer en schone zwembadhandoeken. Zou je wel mogen verwachten voor de prijs, maar je moet er dus extra voor betalen. Jammer.
Eten was wel goed, ruime keuze bij het buffet restaurant. Personeel erg vriendelijk. Wel enkele corona restricties: het a la carte restaurant was gesloten, net zoals de gym. Verder wel heel druk in het restaurant tijdens het spitsuur. Ook was er maar 1 bar open bij de zwembaden. Daarmee was het zwembad beneden erg druk, en hebben we nauwelijks gebruikt gemaakt van het mooiere en rustigere zwembad boven: iedere keer 5 verdiepingen aan trappen op voor een glaasje drinken was niet ideaal.

Datum van verblijf: juli 2021
Mapi Orihuela, General Manager van Corallium Dunamar by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Bedankt voor uw opmerkingen, die ons helpen om te verbeteren. Hartelijk groeten

Beoordeeld op 13 maart 2020

Tip 1 als je een upgrade wilt, doe dat via de internetsite van Lopesan, scheelt je namelijk geld! Prima hotel, prima verzorging en prima personeel. Hadden een deluxe kamer geboekt en zouden uitkomen op de 3e verdieping. Maar als je binnenkomt bij de receptie sta je op de 7de etage. Op de 3e kijk je alleen op het zwembad. Geupgrade naar een deluxe view op de 10de verdieping, inderdaad prima view. Kan perfect de zee zien en horen en de Dunas de Maspalomas. De boulevard loopt voor het hotel langs en bij de zee ben je binnen 1 minuut. Het kleine winkelcetrum voor het hotel, tussen de zee en het hotel, geeft sfeer en muziek tot half twaalf of half één ‘s nachts. Als je de balkondeur dicht houdt, met de airco aan hoor je daar niets van!
We hadden voor het gemak all-inclusive geboekt en over het eten en drinken heb ik zeker geen klachten. Mooi verzorgd, goed van smaak en relatief afwisselend. Heb voor deze vakantie een paar keer bij Iberostar gezeten, maar daar kan het niet aan tippen! Konden ook 1 keer a la carte en dat smaakte mij prima. Was een short break van 5 nachten en heb me prima kunnen ontspannen. In de avond wordt er ook amusement georganiseerd, gezellig maar zeker niet hoogstaand... Complex kent wel veel trappen, per verdieping zijn er ligbedden en bij de het onderste zwembad kunnen de meeste mensen liggen. Handdoekjes leggen is helaas zeer gewoon en het “waarschuwingsbord” dat na een half uur onbeheerd de handdoeken worden weggehaald, wordt niet nageleefd....Lokatie vind ik wel perfect, hoewel Playa del Ingles eigenlijk vergane glorie is. Zijn paar keer naar Melonaras gewandeld en dat heeft echt wel een andere, ik vind betere, uitstraling.

Kamertip: vanaf verdieping 7 goed zicht op de zee, maar daarmee heb je ook “last” van de avondmuziek van de nabijgelegen cafees
Datum van verblijf: maart 2020
RFK1976, Public Relations Manager van Corallium Dunamar by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Dear guest GeertjanNijmegen,

We would like to thank you very much for your detailed and very interesting review on Tripadvisor and of course for having chosen Corallium Dunamar in the first place.

It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay with us and we are proud of having provided you a nice and relaxed holiday. Thanks for your constructive criticism.

We would be delighted if you would visit us again soon and remain

With best regards,

Public Relations,