Beoordeeld op 29 april 2019

Verblijf van 21 april tot 29 april 2019
Zeer goede ligging, overal kortbij zeker een kamer boeken op de hoger gelegen verdiepingen op de hoek met zee en zwembadzicht vanaf 6é verdieping tot 13 en 14é verdieping.
Als u van trappen houd bent u op het goede adres zowel in het hotel zwembad en buiten het hotel.
Voor ons een koppel zestigers een goede training. Het is een hotel alleen voor + 18 jaar .; dus zeer rustig. Veel nederlands en duits gesproken.

Datum van verblijf: april 2019
Ifa D, Director de Relaciones Públicas van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dear Explore43936675237

Thank you very much for your ranking and comments, will be very nice to welcome you again back soon at our hotel. Sunny regrds

Beoordeeld op 25 maart 2019

Mooi gerenoveerd Modern Hotel waar je tot rust kan komen.
Heel goede ligging naast de wandelpromenade’s,strand en duinen en ook vele terrasjes en restaurantjes en winkeltjes.
Heel mooi gerenoveerd en zeer gezellig restaurant met zonnig buitenterras, voor ontbijt,lunch of diner.
Heel lekker eten en voor iedereen keuze,vers gebakken op je bord!
Lekker en zeer uitgebreid ontbijt met vitamine drankjes en zelfs bubbels.
All in voldoende keuze in dranken en van 11 tot 23hr .
Mooie grote kamers en grote badkamer met inloopdouche.
WiFi heel goed,maar elke dag terug inloggen.
Voldoende ligbedden aan het zwembad of aan de aparte ligplaatsen in de tuin met mooi zicht op de duinen en strand.
Personeel zeer vriendelijk !
Dit hotel doen we zeker terug en voor ons ideaal voor reis in voorjaar of najaar.
Dit Hotel werd ons voorgesteld door Neckermann(Torhout) en is ons zeer bevallen!

Datum van verblijf: maart 2019
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Dear HCXXX,
Thank you very much for your ranking and for sharing your experience with other travelers. See you soon!
Sunny regards,

Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, personeel zeer behulpzaam, ze maken het je prima naar je zin
In de avond is er altijd wat te doen, je kan ook prima binnendoor naar tanz cafe oscar voor een avondje gezelligheid.
Tegenover het strand en tegenover taxi standplaats dus alles binnen handbereik

Alleen ontbeten, ook hier is keus genoeg

Datum van verblijf: februari 2018
Crisanto R, General Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Geachte heer G V

Dank u voor de goede recensie die u ons gegeven hebt. We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en zou erg blij om u te verwelkomen terug naar ons.

Met vriendelijke groet, van het zonnige Gran Canaria.

Beoordeeld op 21 september 2018

jammer dat de verbouwing nog steeds niet klaar is verder op dit moment veel geluidsoverlast wegen verbouwing zwembad.....verder een aanrader als alles klaar is schoonmaak heel goed op de kamer waar wij zaten

Datum van verblijf: september 2018

Geachte heer pinkie579

Met vriendelijke groet, van het zonnige Gran Canaria.

Beoordeeld op 14 maart 2018

Wij zijn in mei op vakantie geweest naar Gran Canaria met enkele vrienden.
Wij hebben hier een super tijd gehad! Het hotel zelf is super mooi, proper en straalt echt klasse uit.

Het eten was lekker en gevarieerd, altijd zeer in orde.

Het hotel heeft 2 zwembaden. 1 groot en 1 met infinity pool (wat wel leuke foto's kan opleveren ;-)) In mei was het hier vrij kalm en hadden wij telkens vrije bedjes. Het hotel ligt ook zeer dicht bij het strand. Het heeft wel geen apart strand bedjes wat wel jammer is. Wijzelf hebben meer aan het zwembad gelegen dan aan het strand.

De kamers waren ook zeer in orde en proper. Leuk balkon waar wij telkens s 'avonds gezellig wat samen zaten en wat dronken.

Datum van verblijf: mei 2017
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2018

Dear Jana N,

We highly appreciate your comments published regarding your stay at our Ifa Dunamar
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.
We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need
Best Regards