“Netjes en lekker eten ”

Geclassificeerd als nr. 53 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nette bediening . Heel lekker eten zeker de moeite waard om hier eens langs te gaan . Heerlijk rustig zitten . En je wort niet gedwongen om te komen eten

Datum van bezoek: juni 2019
Kevinv3217, Manager van Costa Italy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi Jordy,

Thank you for taking the time to rate us on our TripAdvisor page. Everyone who comes to us is having different outcomes: some eat, some drink and some only go for the dessert. Exactly how we want our customers to feel; that they have a choice to enjoy our terrace, view and menu or a wide variation. We hope to see you here again.

Costa Italy - Playa Del Ingles

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere bruschetta, pizza en pasta, uitgebreide kaart! Mooi uitzicht op zee, wij zijn hier meerdere keren geweest.

Datum van bezoek: juli 2018

Dankje wel, Jessica! :)) happy to hear that you're a returning customer that enjoy your restaurant. We hope to see you here in the near future again.

Costa Italy - Playa Del Ingles

3 mei 2019 beoordeeld

Super goed eten bij Costa Italy. Hebben er tijdens onze vakantie vaak gegeten. Heel aardige mensen in de bediening. Next year again!
Grtszz. Jan & Janneke

Datum van bezoek: april 2019
Kevinv3217, Manager van Costa Italy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Hoj Jan & Janneke!

Thank you so, so, so much for your visits and for spending your time with us all at Costa Italy! See you next year again!

All the crew at Restaurant Costa Italy - Playa Del Ingles

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening,gezellige atmosfeer prima eten, aan het raam uitzicht op zee. Een aanrader om Italiaans te eten.

Datum van bezoek: april 2019
Gerardo R, Social Media Manager van Costa Italy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Hello robertpU5421UI

Thank you for taking the time to write us your pleasant review and recommendation. It makes us happy to know you had a great night with your friends at our restaurant. We are pleased that you enjoyed our italian dishes, service and atmosphere.

Hope to see you coming back.

Costa Italy - Playa del Ingles

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe zaak, vlotte bediening en lekker eten. Mooi uitzicht over zee!
Wij zijn 2 x gaan lunchen en waren zeer tevreden! Ook de toiletten waren in het algemeen proper. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
Gerardo R, Social Media Manager van Costa Italy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Hello Nico P

Thank you for taking the time to write us your pleasant review. We’re glad to know about your lovely visit in Costa Italy restaurant. It’s amazing to know that you appreciated the hard work of our professional team.

It’d be lovely to see you return.

Costa Italy - Playa del Ingles

Reizigers die Costa Italy bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Costa Italy geweest? Deel je ervaringen!