“Schitterend uitzicht”

Keukens: Bar, Café
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, vriendelijke bediening. Waren hier even gestopt tijdens een wandeling voor een drankje.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een toplocatie in Gran Canaria met een prachtig uitzicht op de zee en superlekkere ijsjes/pannekoeken.

Supervriendelijk personeel!

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik woon zelf in Frankrijk en de eigenaren komen uit Frankrijk. We hebben hele leuke gesprekken gehad, hele aardige mensen.
Heerlijke crêpes en drankjes!

10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten op het terras met super uitzicht op zee. De koffie smaakt goed! Crêpes smaken super ( ruime keuze) en als afsluiting nog een cocktail gedronken. Een zeer geslaagde middag door de vriendelijke bediening, prima versnaperingen en nette prijs op een top locatie. Voor herhaling vatbaar

17 oktober 2015 beoordeeld

De hele vakantie verlangde ik naar een lekker kop cortado en die heb ik hier gevonden! Met een prachtig uitzicht op het zee heb ik op de laatste dag heerlijk genoten van de koffie.

Reizigers die BelleVue bekeken, bekeken ook

Meloneras, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In BelleVue geweest? Deel je ervaringen!