“Heerlijk gegeten”

Keukens: Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was vriendelijk en professioneel. We hadden niet gereserveerd maar ze konden ons toch nog een plekje aanwijzen. De maaltijden worden gedeeld en er werd aangeraden om voor 2 personen drie maaltijden te bestellen. De maaltijden waren stuk voor stuk uitstekend. Het is niet heel groot dus reserveren vooraf kan zeker geen kwaad.

21 juni 2018 beoordeeld

Mooi gelegen restaurant aan boutique hotel Gold. Zeer lekkere nieuwe tapas met smaak bereid. Zeer vriendelijk en verzorgd personeel. Chef komt aan tafel een praatje maken. Je kiest best maximum 3 tapas voor 2 personen om te delen. Porties zijn ruim. Zeker de gefrituurde aubergines en gambas in rode cury proberen. Ongelooflijk lekker. Gerechten volgen wel rap op elkaar. Echte aanrader.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk. Goede combinaties en prachtige opdiening. Bediening is erg behulpzaam en professioneel.

27 april 2018 beoordeeld

Heel lekker, eten op een speciale manier klaargemaakt Er wordt aangeraden drie schotels te nemen per koppel. Vriendelijke bediening en aangenaam interieur.

22 februari 2018 beoordeeld

We hebben hier tweemaal gedineerd en tweemaal met volle teugen genoten. Zeer lekkere eigenwijze tapasgerechten, Vriendelijke vlotte bediening. Klein knus restaurant dat een verademing is in deze drukke buurt.
Zeker reserveren en genieten van een heerlijke maaltijd!!!!

Reizigers die La Palmera Sur bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

In La Palmera Sur geweest? Deel je ervaringen!