“Gezellig tafelen, buiten de drukte”

Pica Pica Mezze & Tapas Stories
Reserveren met
Pica Pica Mezze & Tapas Stories is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 411 Restaurants in Playa del Ingles
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, hartelijke ontvangst. Tapas in alle vormen, typisch Spaans met een Griekse twist. Lekker huiswijntje. Hapje & dessertje vh huis. En nadien de fles honingrum op tafel. Wij komen terug als we nog ‘s op het eiland zijn!

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste feel good restaurant van Playa del Ingles wat mij betreft. Niet alleen het interieur is een plaatje, ook de combinatie van Spaanse én Griekse tapas was raak. En aan de tapas “Chef Selection” bleek maar geen eind te komen .. steeds geserveerd door de goed gehumeurde eigenaar. De finale - lokale honingrum van het huis - weten we alleen nog van de foto :-)...

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! Veel lekkere gerechtjes (tzatziki!), goed op smaak, vriendelijk personeel. We kregen nog een dessert van het huis en daarna kwam een fles honingrum op tafel waar we van mochten drinken. Kortom een gastvrije plek om lekker te eten en te drinken!

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een leuk tentje met heerlijke huisgemaakte tapas. Vriendelijk personeel en je krijgt veel van het huis kado. Erg attent. We gaan zeker nog een keer.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten met me vriendin bij pica pica. Aardige bediening die je graag alles uitleggen van de kaart. Wij hadden 8 verschillende soorten tappas gegeten in de small vorm en dit was voor ons al een large portie om te eten. Maar stuk voor stuk heerlijk!! Echte aanrader om een keer geweest te zijn in het verstopte straatje.

Reizigers die Pica Pica Mezze & Tapas Stories bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Pica Pica Mezze & Tapas Stories geweest? Deel je ervaringen!