Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.203)
Beoordelingen filteren
2.202 resultaten
Waardering van reizigers
1.357
515
207
87
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.357
515
207
87
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.202 beoordelingen
Beoordeeld op 9 maart 2019

Sombere kleine kamers. Hygiëne matig. Kapot dekbedovertrek. Te luide muziek aan het zwembad. Matig ontbijt. Uitzicht op een drukke avenida. Door herrie is het balkon dan niet interessant. Alles wordt apart in rekening gebracht.

Kamertip: Vraag bij de receptie altijd naar Nereida. Zij is vriendelijk, snel, efficiënt en vrolijk.
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Marijn D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AxelBeach M, Gerente van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019
Google-vertaling

Dear Marijn D,

Thanks a lot for sharing your feedback with us.

Your opinion is very important to help us to improve our services every day as our priority is the satisfaction of our guests.

We would like to apologize if your experience was not completely of your liking and if something didn't work properly in your room. Nothing cares us more than the well -being of our customers. Due to this, we offer a 24hours reception at the disposal of our guests so they can communicate any query or request they may have during their holidays, so our staff can do their best to try to help them, for example changing rooms if it was very noisy or if the bedding was not correct.

We are sure this has been a particular case, and we would like to invite you to repeat your holidays with us so we can offer you the best Axel Experience.

Best regards,

Carlos Aguiar
Gneral Manager
AxelBeach Maspalomas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2019

De faciliteiten van dit hotel zijn goed. Er is een goed ontbijt met vriendelijk personeel. Het is echter wel elke dag exact hetzelfde. Kamers zijn in orde maar niets bijzonders. Zo was de kast om spullen in op te bergen wel erg krap en de inrichting minimaal. Zelfs de fles water die klaar stond bij binnenkomst kwam op de rekening. Op zich in orde maar bij een hotel van deze naam en de prijs mag je meer verwachten. De faciliteiten als zwembad, fitness en welness waren goed. Personeel over het algemeen vriendelijk al mag de receptionist die ons ontving wel een cursus vriendelijkheid volgen. Kortom; naar ons idee betaal je hier vooral voor de naam en vanwege het feit dat het deel uitmaakt van een keten. Prijs kwaliteit is niet in balans. Je betaalt gewoon te veel, maar de gasten zullen we te makkelijk komen. Wij zoeken voor de volgende keer toch weer wat anders met iets meer afwerking en service.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank CoenVerb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AxelBeach M, Gerente van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019
Google-vertaling

Dear Coen,

Thanks a lot for staying with us and for sharing your feedback about your stay.

Your comments are very important to us as the well-being of our customers is our priority. We always try to offer the best quality and personalized service in order to guarantee the best experience to our guests.

We feel very sorry if your holiday with us was not completely satisfactory, since what most matters to our team is to exceed our customer expectations. That's why we put a 24hours reception at the disposal of our guests so any query or request can be made at the moment they need it.

We are very grateful about your comments that help us to improve our services, and would like to invite you to come back in order to have the possibility to offer you the best Axel Experience you deserve.

Kind regards,

Carlos Aguiar
General Manager
AxelBeach Maspalomas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Geweldige accommodatie! We gaan al een aantal jaren hier naar toe met de winterpride maar de gastvrijheid is uiterst warm. Luxe voorzieningen. Heerlijk ontbijt Het maakt niet uit welke kamer je hebt, er is altijd een mooi uitzicht! Zelfs puppy's worden toegelaten. Dank je wel voor alles weer!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Basv281
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Beste Basv281,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw aanwezigheid tijdens uw bezoek aan Maspalomas. Dank u ook voor uw mening en voor het delen met alle reizigers op Trip Advisor. Uw mening is zeer nuttig voor ons en we stellen het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd besteedt en ons uw mening geeft.

We hopen je snel te zien,


Carlos Aguiar
General Manager
AXELBEACH MASPALOMAS

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2018

Als reisagent kom ik nog wel eens op bestemmingen en daarmee diverse accommodaties. Dit jaar heb ik gekozen voor Axelbeach Maspalomas aan de hand van de reviews en het de derde opeenvolgende keer was naar Playa del Inlges(diverse accommodaties verbleven)... Wat een super vriendelijk ontvangst hadden wij op de dag van aankomst. Er werd ons verteld wat de faciliteiten van de accommodatie waren en waar onze kamer was. Aangekomen op de kamer was het net als op de foto, een keurig schoon verzorgd appartement met ruime badkamer en een groot twinbed. We hadden een appartement(4e etage) met zwembadzicht gekregen wat een mooi uitzicht gaf over een deel van playa del ingles alsmede de zee.Er zijn ook straatzijde appartementen maar die waren wat gehorriger..Mensen die ik daar gesproken heb zeiden dat dat reuze mee viel en er geen overlast van is. Na een goede nachtrust zijn wij de volgende ochtend gaan ontbijten( wij hadden geboekt op basis van logies/ontbijt). Een goed verzorgt eenvoudig ontbijt met lekker veel vers fruit en vers geperste vruchtensappen. Na het ontbijt hadden wij de faciliteiten bekeken( gym/sauna/whirlpool en de kapsalon en het winkeltje) dat ziet er allemaal super goed uit, zelf mij haartjes laten doen daar en wat een super kapster !! echt lettend op elk detail en dat voor maar slechts 14 euro. Heerlijk bij het zwembad gelegen daarna waar ze standaard ligbedden/loungebedden en zelfs Balibedden hebben. Voor die laatste is er een vereiste dat je voor minimaal 30 euro besteed aan hapjes of drankjes. Persoonlijk vindt ik dat wel aan de prijs. Als ze het te besteden bedrag verlagen naar 20 euro, krijgen ze meer animo voor die bedden, welke nu praktisch leeg bleven. Ook de drankjes en hapjes aan de bar zijn best wel prijzig. Ook hier zou de accommodatie wat mee moeten doen om meer omzet te genereren. Verlaag de prijzen iets en er is meer klandizie..en je houdt de mensen dan ook binnen de poort. Tevens zijn er in de 10 dagen dat wij er verbleven 2 dj's geweest, waarvan wij hadden verwacht er een beetje een party gehouden zou worden. Helaas was dit niet het geval en het verschil tussen de standaard muziek(welke overigens heerlijk relaxed was) en de dj was er geen verschil...wel jammer want Axelbeach staat bekend om de party's welke wij dus niet hebben meegemaakt. Een tip zou zijn dat ze dit bv standaard op de vrijdag en zaterdag zouden doen, waardoor er ook hierdoor meer mensen bij de accommodatie verblijven en de kassa daar dan beter kan rinkelen(tegen de wat lagere prijzen). Verder was het heerlijk genieten aan het zwembad. Ook de manager Mireia loopt dagelijks haar ronde om te kijken of alles helemaal op orde is, dit doet zij fantastisch en zeker coached zij haar collega's ipv dat ze zegt wat er moet gebeuren, hiermee zie je een hoge mate van blije medewerkers ( super Mireia !!) Ik adviseer Axelbeach Maspalomas van harte aan voor iedereen die een gay en heterovriendelijk verblijf zou willen. Al met al een geslaagde vakantie !! dank aan alle medewerkers van Axelbeach Maspalomas.. Met vriendelijke groeten, Rick Daniel D-Reizen

Kamertip: Zwembadzicht is heerlijk,maar ook de straatzijde is niets mis mee(geen overdaad aan overlast)
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Rick D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reiami82, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je geweldige mening !!

We stellen de tijd die u ons gaf voor uw mening zeer op prijs. Voor ons is altijd de hulp van onze gasten verwelkomd om onze diensten te verbeteren.

We zijn verheugd u bij ons te hebben gehad en hopen u snel te zien bij een van onze wereldwijde Axel Hotels.

Miljoen bedankt,

Mireia Pérez Puig
Algemeen directeur
AxelBeach Maspalomas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

De enige reden dat er toeristen toegelaten worden is om ze uit te knijpen. Check in, check out, een koelkast gevuld, waterflesjes de prijzen aan de bar
Alles is belachelijk duur en gericht op geld uit je zak kloppen. 10x zoveel vragen voor WATER als in de supermarkt, wijn 3x zo duur als op het terras. Mooi hotel maar super commercieel en gasten staan op de laatste plek.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ralphv4
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AxelBeach M, Gerente van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018
Google-vertaling

Dear guest,

Thanks a lot for staying with us and for sharing your feedback about your stay.

Your comments are very important to us as the well-being of our customers is our priority. We always try to offer the best quality and personalized service in order to guarantee the best experience to our guests.

We feel very sorry if your holiday with us was not completely satisfactory, since what most matters to our team is to exceed our customer expectations. That's why we put a 24hours reception at the disposal of our guests so any query or request can be made at the moment they need it.

Beside this, prices are matches due to what market stipulates, being our prices very similar to our neighbors and direct competition, depending on the offer and demand, but always guaranteing a Premium and personalized service that most of our same category complex dont provide (dauily cleaning, free wifi, free amenities...).

We are very grateful about your comments that help us to improve our services, and would like to invite you to come back in order to have the possibility to offer you the best Axel Experience you deserve.

Kind regards,

Mireia Pérez Puig
General Manager
AxelBeach Maspalomas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken