Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Geweldige accommodatie! We gaan al een aantal jaren hier naar toe met de winterpride maar de gastvrijheid is uiterst warm. Luxe voorzieningen. Heerlijk ontbijt Het maakt niet uit welke kamer je hebt, er is altijd een mooi uitzicht! Zelfs puppy's worden toegelaten. Dank je wel voor alles weer!

Datum van verblijf: november 2018
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Beste Basv281,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw aanwezigheid tijdens uw bezoek aan Maspalomas. Dank u ook voor uw mening en voor het delen met alle reizigers op Trip Advisor. Uw mening is zeer nuttig voor ons en we stellen het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd besteedt en ons uw mening geeft.

We hopen je snel te zien,

Carlos Aguiar
AXELBEACH MASPALOMAS

Beoordeeld op 6 juli 2018

Als reisagent kom ik nog wel eens op bestemmingen en daarmee diverse accommodaties. Dit jaar heb ik gekozen voor Axelbeach Maspalomas aan de hand van de reviews en het de derde opeenvolgende keer was naar Playa del Inlges(diverse accommodaties verbleven)... Wat een super vriendelijk ontvangst hadden wij op de dag van aankomst. Er werd ons verteld wat de faciliteiten van de accommodatie waren en waar onze kamer was. Aangekomen op de kamer was het net als op de foto, een keurig schoon verzorgd appartement met ruime badkamer en een groot twinbed. We hadden een appartement(4e etage) met zwembadzicht gekregen wat een mooi uitzicht gaf over een deel van playa del ingles alsmede de zee.Er zijn ook straatzijde appartementen maar die waren wat gehorriger..Mensen die ik daar gesproken heb zeiden dat dat reuze mee viel en er geen overlast van is. Na een goede nachtrust zijn wij de volgende ochtend gaan ontbijten( wij hadden geboekt op basis van logies/ontbijt). Een goed verzorgt eenvoudig ontbijt met lekker veel vers fruit en vers geperste vruchtensappen. Na het ontbijt hadden wij de faciliteiten bekeken( gym/sauna/whirlpool en de kapsalon en het winkeltje) dat ziet er allemaal super goed uit, zelf mij haartjes laten doen daar en wat een super kapster !! echt lettend op elk detail en dat voor maar slechts 14 euro. Heerlijk bij het zwembad gelegen daarna waar ze standaard ligbedden/loungebedden en zelfs Balibedden hebben. Voor die laatste is er een vereiste dat je voor minimaal 30 euro besteed aan hapjes of drankjes. Persoonlijk vindt ik dat wel aan de prijs. Als ze het te besteden bedrag verlagen naar 20 euro, krijgen ze meer animo voor die bedden, welke nu praktisch leeg bleven. Ook de drankjes en hapjes aan de bar zijn best wel prijzig. Ook hier zou de accommodatie wat mee moeten doen om meer omzet te genereren. Verlaag de prijzen iets en er is meer klandizie..en je houdt de mensen dan ook binnen de poort. Tevens zijn er in de 10 dagen dat wij er verbleven 2 dj's geweest, waarvan wij hadden verwacht er een beetje een party gehouden zou worden. Helaas was dit niet het geval en het verschil tussen de standaard muziek(welke overigens heerlijk relaxed was) en de dj was er geen verschil...wel jammer want Axelbeach staat bekend om de party's welke wij dus niet hebben meegemaakt. Een tip zou zijn dat ze dit bv standaard op de vrijdag en zaterdag zouden doen, waardoor er ook hierdoor meer mensen bij de accommodatie verblijven en de kassa daar dan beter kan rinkelen(tegen de wat lagere prijzen). Verder was het heerlijk genieten aan het zwembad. Ook de manager Mireia loopt dagelijks haar ronde om te kijken of alles helemaal op orde is, dit doet zij fantastisch en zeker coached zij haar collega's ipv dat ze zegt wat er moet gebeuren, hiermee zie je een hoge mate van blije medewerkers ( super Mireia !!) Ik adviseer Axelbeach Maspalomas van harte aan voor iedereen die een gay en heterovriendelijk verblijf zou willen. Al met al een geslaagde vakantie !! dank aan alle medewerkers van Axelbeach Maspalomas.. Met vriendelijke groeten, Rick Daniel D-Reizen

Kamertip: Zwembadzicht is heerlijk,maar ook de straatzijde is niets mis mee(geen overdaad aan overlast)
Datum van verblijf: juni 2018
reiami82, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je geweldige mening !!

We stellen de tijd die u ons gaf voor uw mening zeer op prijs. Voor ons is altijd de hulp van onze gasten verwelkomd om onze diensten te verbeteren.

We zijn verheugd u bij ons te hebben gehad en hopen u snel te zien bij een van onze wereldwijde Axel Hotels.

Miljoen bedankt,

Algemeen directeur

Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

De enige reden dat er toeristen toegelaten worden is om ze uit te knijpen. Check in, check out, een koelkast gevuld, waterflesjes de prijzen aan de bar
Alles is belachelijk duur en gericht op geld uit je zak kloppen. 10x zoveel vragen voor WATER als in de supermarkt, wijn 3x zo duur als op het terras. Mooi hotel maar super commercieel en gasten staan op de laatste plek.

Datum van verblijf: juni 2018
AxelBeach M, Gerente van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Dear guest,

Thanks a lot for staying with us and for sharing your feedback about your stay.

Your comments are very important to us as the well-being of our customers is our priority. We always try to offer the best quality and personalized service in order to guarantee the best experience to our guests.

We feel very sorry if your holiday with us was not completely satisfactory, since what most matters to our team is to exceed our customer expectations. That's why we put a 24hours reception at the disposal of our guests so any query or request can be made at the moment they need it.

Beside this, prices are matches due to what market stipulates, being our prices very similar to our neighbors and direct competition, depending on the offer and demand, but always guaranteing a Premium and personalized service that most of our same category complex dont provide (dauily cleaning, free wifi, free amenities...).

We are very grateful about your comments that help us to improve our services, and would like to invite you to come back in order to have the possibility to offer you the best Axel Experience you deserve.

Kind regards,

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Super
Heerlijk rustig hotel
restaurants vlak om de hoek geweldige plek om heer lijk te vertoeven
Zeer schone kamers wel wat gehorig elke dag schoonmaak uiterst vriendelijk personeel
Onbijt is wat eenvoudig maar voldoende.

Datum van verblijf: maart 2018
reiami82, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2018

Beste Marcel,

Bedankt voor het delen van uw feedback via Trip Advisor

Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We zijn ons echt bewust van het belang van het lezen van opmerkingen van onze gasten, zodat we de beste manier kunnen vinden om diensten van topkwaliteit aan te bieden.

We hopen dat we je snel weer kunnen zien.

Beoordeeld op 30 november 2017

Tegenover een jaar geleden waren enkele zaken gerenoveerd/aangepast.
Dankzij Carmen, kon ik in exact dezelfde kamer (met zicht op het zwembad) verblijven als tijdens mijn vorige bezoek.
Altijd vriendelijk personeel, lekkere cocktails en smoothies aan de bar, genieten aan/in het zembad... #bigfun
Ik kijk al uit naar mijn volgende kans!

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Geachte Tom,

Bedankt voor het delen van uw mening met ons en met andere reizigers op Trip Advisor. Bij AxelBeach Maspalomas werken we elke dag om zowel diensten als faciliteiten te verbeteren en het is een genoegen om te zien dat onze inspanningen worden gewaardeerd.

We hopen je snel weer te zien.

Hotelmanager