Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

De enige reden dat er toeristen toegelaten worden is om ze uit te knijpen. Check in, check out, een koelkast gevuld, waterflesjes de prijzen aan de bar
Alles is belachelijk duur en gericht op geld uit je zak kloppen. 10x zoveel vragen voor WATER als in de supermarkt, wijn 3x zo duur als op het terras. Mooi hotel maar super commercieel en gasten staan op de laatste plek.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
AxelBeach M, Gerente van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Dear guest,

Thanks a lot for staying with us and for sharing your feedback about your stay.

Your comments are very important to us as the well-being of our customers is our priority. We always try to offer the best quality and personalized service in order to guarantee the best experience to our guests.

We feel very sorry if your holiday with us was not completely satisfactory, since what most matters to our team is to exceed our customer expectations. That's why we put a 24hours reception at the disposal of our guests so any query or request can be made at the moment they need it.

Beside this, prices are matches due to what market stipulates, being our prices very similar to our neighbors and direct competition, depending on the offer and demand, but always guaranteing a Premium and personalized service that most of our same category complex dont provide (dauily cleaning, free wifi, free amenities...).

We are very grateful about your comments that help us to improve our services, and would like to invite you to come back in order to have the possibility to offer you the best Axel Experience you deserve.

Kind regards,

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Super
Heerlijk rustig hotel
restaurants vlak om de hoek geweldige plek om heer lijk te vertoeven
Zeer schone kamers wel wat gehorig elke dag schoonmaak uiterst vriendelijk personeel
Onbijt is wat eenvoudig maar voldoende.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
reiami82, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste Marcel,

Bedankt voor het delen van uw feedback via Trip Advisor

Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We zijn ons echt bewust van het belang van het lezen van opmerkingen van onze gasten, zodat we de beste manier kunnen vinden om diensten van topkwaliteit aan te bieden.

We hopen dat we je snel weer kunnen zien.

Beoordeeld op 30 november 2017

Tegenover een jaar geleden waren enkele zaken gerenoveerd/aangepast.
Dankzij Carmen, kon ik in exact dezelfde kamer (met zicht op het zwembad) verblijven als tijdens mijn vorige bezoek.
Altijd vriendelijk personeel, lekkere cocktails en smoothies aan de bar, genieten aan/in het zembad... #bigfun
Ik kijk al uit naar mijn volgende kans!

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Geachte Tom,

Bedankt voor het delen van uw mening met ons en met andere reizigers op Trip Advisor. Bij AxelBeach Maspalomas werken we elke dag om zowel diensten als faciliteiten te verbeteren en het is een genoegen om te zien dat onze inspanningen worden gewaardeerd.

We hopen je snel weer te zien.

Hotelmanager

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit beste hotel in maspalomas! Heel vriendelijk onthaal alles mooi uitgelegd, heel ruime kamers alles aanwezig grote keuken, grote regendouche! Zalig zwembad alleen jammer dat er mensen kwamen zonnen en zwemmen van buiten het hotel en ligbedden in namen voor een ganse dag zodat de hotelgasten geen plaats meer hadden. Zalig met muziek aan het zwembad, jacuzzi. Ontbijt goed. Wij komen nog terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie op Axel Beach Maspalomas. Ik ben blij om te lezen dat u tevreden bent geweest met ons, want dat is onze grote uitdaging. We proberen elke dag onze kwaliteit en service te verbeteren, zodat u zich thuis voelt.

We hopen in de niet al te verre toekomst opnieuw op u te kunnen rekenen.

Vriendelijke groeten,

Mireia Pérez

Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel goed personeel het is alleen jammer dat er zonnebaden worden gereserveerd voor de hele dag en mensen er niet zijn daar zouden ze beter moeten opletten. Je moet wel aan de pool zijde zitten anders veel geluid overlast van de weg.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AxelBeach M, Director General van AxelBeach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening over Trip Advisor. Voor ons is het belangrijkste is het welzijn van onze klanten en door middel van feedback kunnen we leren om onze diensten te verbeteren.

Ik hoop je snel te zien in AxelBeach.

Mireia Pérez
Axel Beach Maspalomas