“Super goed en lekker ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant afgelegen aan een drukke weg geen parkeerplaats. Het beste is om met de taxi te gaan. Als starter is de bloedworst of de vijf kleine voorgerechten top. Als hoofdgerecht de T bone of de eendenborst. Als dessert is de cheesecake of de huisgemaakte truffels een aanrader. Gastheer is top. Leuk om een keer te eten wel reserveren.

Datum van bezoek: november 2017

4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij hadden vooraf twee tapas besteld, vooral de tampura wad erg lekker en verrassend. Als hoofdgerecht hadden we paella besteld. de paella waas meer dan genoeg doordat we ook een voorgerecht hadden genomen kregen we het niet eens op. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kan dit restaurant aanraden!

Datum van bezoek: oktober 2015
Restaurante_Donosti, Director de Relaciones Públicas van Restaurante Vasco Donosti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2015

Gracias por su comentario saskia D. Nos complace enormemente que tanto la calidad como la cantidad de comida, como el servicio, haya sido de su agrado. Muchas gracias.

5 juli 2015 beoordeeld

Op een mooie dag in mei besloten we dit restaurant te bezoekrn. De foto's van de gerechten lieten het beste verhopen. Helaas, de gebrachte gerechten geleken totaal niet op de foto's. Qua smaak kon het er nog door, presentatie kon niet slechter. Gemiste kans.

Datum van bezoek: mei 2015
Donosti M, Propietario van Restaurante Vasco Donosti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2015

Estimado Cliente,

Gracias por su comentario, y sentimos que no haya sido de su agrado su visita a nuestro. Restaurante.

12 juni 2015 beoordeeld

Qua sfeer is het allemaal wat sober. De tapas zijn erg lekker evenals de kabeljauw. De tapas zijn grote porties, echt rekening mee houden je bestelt snel teveel. de wijn wordt zuinig geschonken. Qua eten echt goed.

Datum van bezoek: juni 2015

Estimado cliente,

Gracias por dedicar su tiempo a escribir una opinión positiva de nuestro Restaurante, gracias!

25 april 2015 beoordeeld

Wat een heerlijke tapa's hebben ze hier. Locatie is misschien geen hotspot maar aan tafel merk je daar niks van. Erg goed gegeten en zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker 1 om te onthouden.

Datum van bezoek: april 2015

Estimado cliente,

Muchas gracias por su comentario.
Nos alegramos que haya disfrutado de nuestra comida, gracias!.

Reizigers die Restaurante Vasco Donosti bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

In Restaurante Vasco Donosti geweest? Deel je ervaringen!