“Lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste verdieping in het wereldberoemde :-) jumbo-centrum.
Zeer vriendelijk ontvangst.
Het eten is lekker, hier moet je zonder twijfel voor een lekker stukje vlees gaan.
Geserveerd met gefrituurde aardappelschijfjes en rijst (dat laatste hoeft voor mij niet maar das persoonlijke smaak)

Datum van bezoek: mei 2019

6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Natuurlijk is het binnen pushen van toeristen erg irritant maar bij Het Yumbo restaurant Centrum doet de eigenaar met de bochel dat al 29 jaar erg charmant. We komen nu voor het vijfde jaar in Playa , en we eten zeker drie avonden bij ‘de bochel’. Het is zo lekker bereid, super vriendelijk personeel en betaalbaar. Perfect is het nergens maar dit komt goed in de buurt. Eerste etage .

Datum van bezoek: mei 2019
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom lekker gegeten. Allebei een pasta genoten, één met scampi en avocado roomsaus en één champignons in roomsaus. Nog steeds vriendelijke bediening en correct

Datum van bezoek: april 2019
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen wij al 25 jaar minimaal 1x eten. De laatste 5 jaar is de kwaliteit echt super omhoog gegaan onder de bezielende leiding van de eigenaar. Met super vriendelijk personeel,goede prijs prestatie verhouding, Snelle bediening is dit een top tent. Mooie locatie waar je nog iets kan zien en beleven tijdens het eten.
Wij komen zeker terug een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat ik de locatie minder vind was het eten er geweldig goed. We werden zeer gastvrij ontvangen door een klein wat ouder manneke. We kozen op aanraden van familie voor de geflambeerde ossenhaas. Deze was geweldig lekker zeker een aanrader. Als je bij de Yumbo komt moet je hier zeker gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Centrum bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

In Centrum geweest? Deel je ervaringen!