1 november 2017 beoordeeld

We waren er in september en enkel het weer viel tegen nl. veel te warm haha. Dit hotel is niet alleen reuze omwille van het interieur en accomodatie maar de mensen die er werken zijn werkelijk TOP !!!! Geen vraag was hen teveel en dit alles met de superglimlach.......... Het panorama op de hoogste verdieping van het restaurant is niet te evenaren, het eten was ook uitstekend. Het is een adults only hotel dus lekker relaxen aan the swimmingpool............... niet goedkoop en ligging mss niet ideaal maar vast en zeker een bezoek waard, we"ll be back das zeker da !!!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Dear Valued Guest,

We are pleased to read that you had a first class stay at our "super top hotel"!
Bohemia Suites & Spa has already been awarded for its excellence in service and guests feel as if they would stay at a friend's house, but at the same time they enjoy the exclusive and professional service one can expect from a 5 star hotel. We love to create unique experiences to every single guest and it is so nice to read that you enjoyed this feeling.
Thank you for taking the time to review our Boutique Design Hotel! Feedbacks like yours are highly motivating for our team. We hope you will come back and visit us soon!

20 september 2017 beoordeeld

Wat een super hotel! Wij hadden de suite met zeezicht. Men krijgt beschikking over een tablet, dat ook buitenshuis gebruikt mag worden. goede WiFi De kamer is super mooi, heerlijk bed, het balkon met dubbel ligbed, 2 stoelen ( 's avonds verlicht) 2 kaboutertafeltjes, schattig. ,s avonds komt men nog eens om de kamer op te ruimen, gordijnen te sluiten, bed van sprei te ontdoen en dekbed open te klappen. 2 flesjes water op de nachtkastjes met glazen erbij, wat een service! Het zwembad is "klein maar fijn" wat een beplanting! Ontspanning puur! Het restaurant is op de bovenste verdieping 360 vieuw, super om daar te mogen ontbijten en te dineren. Bij hp kan men uit vele a la carte gerechten kiezen en alles wordt vers bereid. Heerlijke smaken en de borden zijn " plaatjes" wij hebben genoten! Het personeel is super vriendelijk, men voelt zich hier echt thuis. Bij restaurant op de 8e verdieping is ook nog een cocktailbar, super gezellig en hele aparte drankjes.
Bij de cocktail serveerden ze eerst nog een glas "fruitwater" . De bar en restaurant mogen ook door " niet" hotelgasten bezocht worden, minpuntje daarbij is dat het al eens voorkwam dat er geen plekje op terras te vinden was. Maar dit duurde meestal niet lang, daar er weer gasten vertrokken.

Kamertip: Wij hadden kamer 604 suite met zeezicht; prachtig!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Dear Valued Guest,

It is great to hear that you had such a completely satisfactory stay with us!

It is our passion to make people happy and therefore we loved reading your 5-star review, which transmits how much you enjoyed it being pampered with first class service. Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!

15 april 2017 beoordeeld

Superverzorgde kamer met alle mogelijke voorzieningen.Vooral de suite is een super aanrader met zijn ruime indeling en 2 terrassen om maximaal zicht en zon te hebben. Lekker ontbijt en halfpension met goede prijs / kwaliteit verhouding

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2017

Dear Didier,

It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!

5 maart 2017 beoordeeld

Zeer mooi, leuk hotel. Alles aanwezig en steeds netjes. Goed ontbijt met ruime keuze en bediening aan tafel (ommelet naar keuze) Fantastisch uitzicht op zee en duinen.
Fietsverhuur om de hoek. Parking voor je huurwagen.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2017

Dear Dirk,

We are delighted to hear that you had a nice stay with us! Thank you for taking the time to review our sophisticated design hotel! We hope you will come back and visit us soon!

2 maart 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel. Goede uitbating, alles piekfijn geregeld. Moderne kamers met alle comfort. Super bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten. Leuke sfeer waar je ook komt. Goede ligging kort aan het strand en de duinen.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

Dear Ingrids,