Gratis annuleren tot 11-12-21
Gratis annuleren tot 11-12-21
Official Site
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 158
PricelineUS$ 158
travelup.comUS$ 233
Beoordeeld op 7 februari 2020

Na een keer overbooked geweest te zijn dan toch in dit hotel terecht gekomen. Geen spijt van gehad. We werden met tromgeroffel en gefluit ontvangen. Bleek echter niet voor ons te zijn maar een demonstratie. Zeer vriendelijk ontvangen door o.a. Carolina.
Het hotel is zeer schoon en men is daar ook de hele dag mee bezig. De kamer en badkamer waren keurig in orde en zagen er goed onderhouden uit. Aan de kant van de rotonde is het wel wat gehorig en ook de duikschool geeft wat lawaai. Ook hier is het spelletje "handoekje leggen" bekend. Wel jammer maar er verder weinig last van gehad. Het eten wat zeer goed en verveelde zelfs na een paar dagen niet. Uitstekende medewerkers en nooit het idee gehad dat het erg druk was. Verder mijn complimenten aan het animatieteam. We hebben er al veel gezien maar dit team staat zeker in onze top drie. Het hotel ligt redelijk centraal en op loopafstand van de boulevard en de Kasbah. (Is het bezoeken niet meer waard!) Als minpuntje het ontbijt als men vroeg vertrekt. Eén sandwitch voor 4 personen is wel wat mager. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen.

Kamertip: Hogere verdiepingen zijn adult only.
Datum van verblijf: februari 2020
Ifa C, Public Relations Manager van Abora Continental by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Lieve Drareg53,

Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het feit dat u Abora Continental by Lopesan Hotels heeft gekozen voor uw recente verblijf in het zuiden van Gran Canaria en ook voor uw deelname aan deze sociale media.

We zijn erg tevreden dat uw algehele waardering van uw verblijf zo positief is geweest.

Bedankt ook voor uw opbouwende kritiek, die ons helpt onze diensten elke dag te verbeteren.

We verwelkomen je graag snel weer in ons Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels.

Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Oke hotel. Kamer gewoon prima, heerlijke douche, bed erg hard. (Je kunt om een topper vragen die zachter is kwam ik achter op de laatste dag...) Buffet is voldoende en goed. Buiten is het zwembad echt koud. Er is heel weinig zon, de meeste bedjes staan in de schaduw en de bedjes die wel in de zon staan zijn altijd bezet.. door handdoeken helaas. Echt waardeloos en voor ons reden om overdag ergens anders van de zon te genieten. Jammer...

Datum van verblijf: januari 2020
egiersbergICA, Manager van Abora Continental by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Dear Marco,
We thanks for your review and thanks for taking part to to make us improve our perfomance.
We are sorry that we could not match your expectations and regarding the sun we cannot to much more but we try hard that people don't reserva sun beds and don't show up.
We do have the middle pool heatable at 24ºC and even and depending on the sun till 25ºC.
According to the regulations in the Canary Islands and for the sostainability and enviroment we are not allowed to heat the pool with fosil fuel and we do it with solar energy and some times wind and clouds can affect and temperatures of the pool.
We do hope to welcome you maybe on other season and we keep forward to welcome you again.
Best regards,

Enrique Giersberg
Hotel Manager

Beoordeeld op 28 december 2019

Wij waren hier vroeger al eens geweest toen het nog ifa was , en nu is het BY LOPESAN keten. Heel mooi fris opgeknapt. Zeer modern, mooie kamers en Badkamers. Restaurant :eten was echt heel goed , maar het is niet gezellig te veel licht te moderne uitstraling, en dat heeft de bar en inkomhal ook ,teveel wit wit wit licht ,om gezellig te zijn. Zwembad had wel iets verwarmd mogen zijn, nu was het ijskoud. Wij zijn er 12 nachten geweest en in alle toilletten, was er één, waar een plastiekenzak over getrokken was (defect) dat zou na 12 dagen toch gemaakt moeten zijn.

Datum van verblijf: december 2019
Ifa C, Guest Relations Manager van Abora Continental by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste gast,
Bedankt dat u ons hebt gekozen voor uw laatste bezoek aan Gran Canaria. Het geeft ons veel voldoening te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in het hotel. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere vakantiegangers en voor uw opmerkingen die ons ideeën voor onze toekomst geven. We hopen dat we je weer in het hotel zien.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 november 2019

Net terug van 8 dagen in dit geweldige hotel. Personeel uiterst hoffelijk en vriendelijk en bereid je te helpen waar ze maar kunnen. Ik heb meerdere malen all inclusive meegemaakt maar dit is voortreffelijk. Netjes, bij binnenkomst gelegenheid handen te reinigen!! Buffetten zijn zeer gevarieerd en worden heel goed aangevuld, er is voor zelfs de grootste kieskauwer veel keuze. Restaurant doet wat steriel aan, veel lawaai omdat het strak en modern ingericht is( wel praktisch) Kamer en douche uitstekend, ruim allebei en voldoet aan alles wat je nodig hebt. Wordt ook keurig schoongehouden.Bedden liggen heel comfortabel en niet te vergeten de hoofdkussens zijn ook prima( dat tref je wel eens anders) Kleine minpuntjes zijn toch de favoriete plekken bij het zwembad die door onfatsoenlijke lui bezet worden gehouden. Hotel doet wel zijn best, maar m.i kan dat beter nog. Heb van de 8 aanwezige dagen 1 ochtend iemand van personeel kaartjes uit zien delen en de klaargelegde handdoeken weg zien nemen. Animatie....mwah.....Jong team doet uitstekend hun best maar nee. ( avond animatie met name daar is veel verbetering gewenst) Drankjes ruime keuze en meer dan voldoende. Absolute aanrader dit hotel. KIjk nu al uit naar een volgend bezoek.

Datum van verblijf: november 2019
Ifa C, Public Relations Manager van Abora Continental by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Beste koekeloentsje,

We bedanken je dat je ons hebt gekozen voor je laatste bezoek aan Gran Canaria. We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je verblijf in het hotel. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met de rest van de reizigers en voor het vertellen van ons met uw opmerkingen de manier waarop we moeten volgen.

We hopen je snel weer te zien bij het hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 november 2019

Top hotel! 8 dagen heerlijk genoten. Prijs kwaliteitverhouding was meer dan goed. Leuke animatie, personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was zeer goed voor een 3 sterren hotel, heel varierend, en voor ieder wat wils. Echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
Ifa C, Guest Relations Manager van Abora Continental by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2019

Beste joellaaa2019,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Abora Continental by Lopesan Hotels tijdens uw verblijf in het zuiden van Gran Canaria. We willen u bedanken voor uw deelname aan dit sociale netwerk om ons te kwalificeren, omdat het erg belangrijk voor ons is om uw verblijf in het hotel te kennen en te waarderen.

We zijn blij te weten dat de beoordeling van uw verblijf aangenaam positief is geweest.

We zullen je graag weer ontvangen in het hotel en we staan ​​tot je beschikking voor alle informatie of suggesties die je nodig hebt.