Sismix

Topvakantie!

4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Wij kwamen voor de 2e maal van België (Lebbeke) naar hier. Heel proper , groot hotel met alle luxe die je wenst. Lekker eten , goede zwembaden en mooie , rustige kamer! Ook leuke animatie tussendoor. Wij zijn alweer zeer tevreden,wie weet tot de volgende keer!
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte klant,

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u voor de tweede keer van België (Lebbeke) naar ons hotel is gekomen en dat u tevreden bent met onze service. Het is fijn te horen dat u het hotel schoon, groot en luxe vindt. Ook de lekkere maaltijden, goede zwembaden en mooie, rustige kamer hebben u blijkbaar goed bevallen. Het is ook leuk om te horen dat u de animatie genoten hebt.

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Bedankt voor uw positieve beoordeling en tot de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,

• Official website
1.3 km van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
4 weken geleden beoordeeld

10 jaar geleden voor eerst geweest ,en het is nu weer thuis komen ,mooie kamers heerlijke bedden , eten is goed genoeg keuze zoals ontbijt ,middag en avond ,tussendoor kan je nog van alles halen enz animatie is ook geweldig . Zwembad aan de drukke kant zijde want wij houden van muziek, waterpolo,darten enz en drank hahah

Datum van verblijf: juni 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte klant,

Dank je wel voor je loyale bezoek en positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je na 10 jaar weer een thuisgevoel hebt ervaren bij ons. We zijn blij dat je de kamers, bedden, en het eten waardeerde. Het is ook fijn om te horen dat je genoten hebt van de animatie en het zwembad, vooral met de muziek en activiteiten zoals waterpolo en darten. We kijken ernaar uit om je opnieuw te verwelkomen voor een even geweldige ervaring!

Met hartelijke groeten,

4 weken geleden beoordeeld

Goed hotel eten is goed personeel heel vriendelijk animatie ook goed goed hotel voor gezinnen en wij zitten aan de drukke zijde van het hotel en houden van muziek hotel kamers zijn mooi en elke dag wordt het schoongemaakt en schonen handdoeken elke dag gewoon netjes

Geachte klant,

Dank je voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je verblijf, het eten, de vriendelijke medewerkers en de animatie. Het is geweldig dat je de kamers mooi vond en de dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken waardeerde. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 mei 2024

Een geweldige ervaring, , de verzorging van hotel en gasten was goed. Niet ver van het vliegveld, prachtige weer, als je hier komt om zon, dan ben je hier aan het goede adres, straten zijn mooi en schoon, geen last van vliegen .

Kamertip: Je hoeft niet perse vroeg bij het ontbijt te zij of tussen door of avond eten, er is eten in overvloed. Ze ruimen de spullen die leeg staan gelijkweg
Datum van verblijf: april 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2024

Dear guest,

Great to hear about your positive experience! It sounds like you had a wonderful time at our hotel. We strive to provide excellent care for both our guests and our property, and we're glad to hear that it showed during your stay. Indeed, our location is convenient, and we're happy that you enjoyed the beautiful weather and cleanliness of the surroundings. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!

Kind regards,

Beoordeeld op 24 april 2024

Perfect! Kom hier een paar keer per jaar en altijd met veel plezier. Het hotel is netjes en de animatie is super goed geregeld. Voor iedereen is er wel iets te doen. Of je alleen bent of met je gezin je hoeft je echt geen moment te vervelen. Echt een mega aanrader.

Reistype: Reisde alleen
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2024

Geachte Klant,

Dankjewel voor je positieve beoordeling en je trouw aan ons hotel! We zijn blij te horen dat je je telkens weer thuis voelt bij ons en geniet van onze animatie en de verscheidenheid aan activiteiten. We doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen, of ze nu alleen zijn of met hun gezin. We kijken er al naar uit om je bij je volgende bezoek weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 23 april 2024

Personeel is prima en restaurant was alle dagen prima verzorgd.
Over het algemeen een uitstekend hotel.
Eén paar minpuntjes ter verbetering. De badkamer mag wel opgeknapt worden en de vloer was niet heel best.
Rond de zwembaden best wel veel tegels kapot waarbij sommige wel gevaarlijk kunnen zijn met blote voeten. In het bubbelbad ontbreken ook wat steentjes.

Datum van verblijf: april 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2024

Beste Paul,

Het is geweldig om te horen dat je over het algemeen een uitstekende ervaring hebt gehad in het hotel! Het is goed dat het personeel vriendelijk was en dat het restaurant goed verzorgd was tijdens je verblijf. Bedankt voor het delen van je feedback over mogelijke verbeterpunten. Het is belangrijk dat de badkamer en de vloer worden opgeknapt, en dat kapotte tegels rond de zwembaden worden gerepareerd om mogelijke veiligheidsproblemen te voorkomen. We zullen deze opmerkingen doorgeven aan het managementteam voor verdere evaluatie en actie. We hopen dat je ondanks deze punten toch hebt genoten van je verblijf en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!