Paul Stange S

4,0 van 5 bollen23 apr 2024 beoordeeld
Personeel is prima en restaurant was alle dagen prima verzorgd.
Over het algemeen een uitstekend hotel.
Eén paar minpuntjes ter verbetering. De badkamer mag wel opgeknapt worden en de vloer was niet heel best.
Rond de zwembaden best wel veel tegels kapot waarbij sommige wel gevaarlijk kunnen zijn met blote voeten. In het bubbelbad ontbreken ook wat steentjes.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 23 apr 2024
Beste Paul,

Het is geweldig om te horen dat je over het algemeen een uitstekende ervaring hebt gehad in het hotel! Het is goed dat het personeel vriendelijk was en dat het restaurant goed verzorgd was tijdens je verblijf. Bedankt voor het delen van je feedback over mogelijke verbeterpunten. Het is belangrijk dat de badkamer en de vloer worden opgeknapt, en dat kapotte tegels rond de zwembaden worden gerepareerd om mogelijke veiligheidsproblemen te voorkomen. We zullen deze opmerkingen doorgeven aan het managementteam voor verdere evaluatie en actie. We hopen dat je ondanks deze punten toch hebt genoten van je verblijf en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

1.1 km van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels
Aan het strand
1.6 km van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 15 april 2024

Het is een mooi hotel geweldige mensen werken er en het eten is oké er zijn wel verbetering te vinden in waar deel ik mensen in op de kamers en het roken op het balkon niet toegestaan vi d ik raar maar goed het is hotel regels dus we houden ons et aan 😇

Reistype: Reisde alleen
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2024

Beste G5452LHrobinv,

Bedankt voor je feedback over je verblijf bij ons hotel. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de vriendelijke service en het eten. We waarderen ook je opmerkingen over de kamerindeling en het roken op het balkon. We zullen deze punten zeker in overweging nemen om onze service verder te verbeteren en ons aan de hotelregels te houden.

Beoordeeld op 14 april 2024 via mobiele applicatie

Onveilig hotel voor kleine kinderen.
Vooral buiten bij het kinder zwembad en spetter park erg veel achterstallig onderhoud. Omdat de vloer op tientallen plekken loslaat is het gevaarlijk en liggen er veel losse stukjes steen en rubber wat kleine kinderen door de leuke kleurtjes graag in hun mond stoppen.
Ook zijn maar enkele parasols en is bijna de helft van de ligbedden kapot.
Het is daarom lastig om je kind en zelf niet te verbranden.
Dagelijks is wel een van de slechts enkele liften kapot.
Dagelijks zijn drink en koffie automaten kapot of buiten gebruik.
Personeel is vriendelijk, ook tegen kinderen.

Kamertip: Onveilig voor gezin met kleine kinderen. Vooral Spanjaarden, Engelsen, Oostblok en Scandinaviërs. Prima buffet en vriendelijk personeel.

Beste Robbert K,

Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig om te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, met name wat betreft de veiligheid van kleine kinderen bij het kinderzwembad en het spetterpark.

We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen onmiddellijk actie ondernemen om eventuele achterstallige onderhoudsproblemen aan te pakken. Veiligheid staat voorop bij ons, en we zullen ervoor zorgen dat de vloer rondom het kinderzwembad en spetterpark veilig is voor kinderen om te spelen.

Het spijt ons ook te horen dat er problemen waren met de parasols, ligbedden en liften, evenals met de drink- en koffieautomaten. We zullen deze kwesties onderzoeken en corrigerende maatregelen nemen om de faciliteiten te verbeteren en ervoor te zorgen dat alles naar behoren werkt.

We zijn blij te horen dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren, inclusief hun interactie met kinderen. We streven ernaar om al onze gasten een gastvrije en vriendelijke service te bieden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een verbeterde ervaring te bieden.

Beoordeeld op 27 maart 2024

Wij zijn gisteren terug gekomen van ons verblijf in Abora buenaventura Lopesan & zijn zeker niet teleurgesteld een heerlijk schoon hotel iedere dag nieuwe handdoeken heerlijke bedden met goede kussens kamer was top. Ook de zwembaden netjes schoon en word iedere dag goed onderhouden en schoongemaakt het speel kindergedeelte de grond is aan vervanging toe maar word netjes schoongemaakt en me nichtje heeft zich er ondanks dat prima vermaakt ook 3 grote zwembaden en 3 jacuzzi’s. Het eten ja all inclusive waar je voor betaald dat krijg je verwacht geen culinair hoogstandje want hè dat is het gewoon niet dan moet je lekker uiteten gaan maar prima bij ontbijt zat keuze broodjes zoetigheid yoghurtjes pap fruit beleg en eieren lunch is warm en was iedere dag wat anders niet uitgebreid maar wel keus en diner ook iedere avond een ander thema van Mexicaans tot Spaans zelfs een avond met een paar stukjes sushi maar wij zijn ook wel een aantal dagen uiteten geweest dus kan niet helemaal zeggen of je een week lang verschillend aanbod krijgt wij hebben iig geen avond hetzelfde kunnen kiezen en het was prima te eten.
Gratis shuttle naar het strand ideaal want je moet een stukje lopen en een behoorlijke trap/heuvel af & op je hebt een lift kun je een stukje mee naar beneden maar dan nog een flinke stijle heuvel/trap die je af moet en met de shuttle word je voor het strand lekker afgezet enige nadeel laatste shuttle terug is om 15:45 vonden wij een beetje te vroeg dus gingen met een taxi terug of lopend.

Kortom prima & fijn verblijf gehad aardige mensen die niets te veel vinden!!

Ik kom nog is terug

Datum van verblijf: maart 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2024

Geachte M2797HIcindyg,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback over uw verblijf in Abora Buenaventura Lopesan. We zijn verheugd te horen dat u niet teleurgesteld was en dat u een heerlijke ervaring heeft gehad in ons schone hotel. Het doet ons goed te vernemen dat u tevreden was met de voorzieningen, waaronder de comfortabele bedden, het goed onderhouden zwembad en de gevarieerde eetopties tijdens uw verblijf.

We waarderen uw opmerkingen over de staat van het speelgedeelte voor kinderen en zullen dit zeker ter harte nemen om verbeteringen aan te brengen. Het is ook fijn om te weten dat de gratis shuttle naar het strand handig was, hoewel we begrijpen dat de timing van de laatste shuttle voor verbetering vatbaar kan zijn.

Het is ons een genoegen te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat onze medewerkers bijgedragen hebben aan een plezierige ervaring. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Abora Buenaventura Team

Beoordeeld op 23 maart 2024

Grote kamers. Personeel ontzettend vriendelijk. Ze staan altijd voor je klaar. We komen hier al jaren. Eén minpuntje is de animatie. Dit is minder geworden. Ze zijn erg op zich zelf en maken bijna geen contact met de mensen. Als er een activiteit is dan maken ze de gasten niet enthousiast over deze activiteit. Ze blijven staan of ze verdwijnen achter het podium. Dat is erg jammer want we weten dat het anders en beter kan.

Kamertip: Twee zwembaden.
Datum van verblijf: maart 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Beste HBBGR,

Bedankt voor uw opmerking en uw voortdurende steun als trouwe gast van ons hotel. We stellen uw feedback over de animatie zeer op prijs en zullen dit zeker ter harte nemen om onze service te verbeteren.

Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de animatie. We begrijpen dat animatie een belangrijk onderdeel is van de algehele ervaring en we zullen ervoor zorgen dat ons animatieteam actiever betrokken raakt bij onze gasten en hen enthousiast maakt over de activiteiten die ze organiseren. Uw opmerkingen zijn waardevol en zullen worden gebruikt om verbeteringen aan te brengen.

We willen u bedanken voor uw voortdurende steun en hopen dat we de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen bij uw volgende bezoek.

Beoordeeld op 7 maart 2024

We zijn 3 weken naar Gran Canaria geweest en haaden dit hotel geboekt. De sfeer was goed, duidelijk is te zien wat de veranderingen hebben gedaan. Het personeel, onder leiding van Jose Alvarado, is klant vriendelijk. Naast het gebruikelijke serveren, stond centraal in het restaurant een van de koks speciale dingetjes te bereiden. Een schot in de roos! Toen ik daar iets over zei, vertelde Jose dat ze daarmee doirgingen. De volgende ochtend bij het ontbijt, vers geperst fruitsap in verschillende smaken! Top. We hebben genoten, maar zijn ook regelmatig uit eten gegaan.

Kamertip: Niet iedereen kan een plekje bij het zwembad krijgen. Er is genoeg plek, geniet vsn je vakantie, en laat je lekker verwennen!
Datum van verblijf: januari 2024
Buena Ventura, General Manager van Abora Buenaventura By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2024

Geachte 41peterm,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf in ons hotel tijdens uw drie weken durende vakantie op Gran Canaria. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de positieve sfeer en dat u de verbeteringen in ons hotel heeft opgemerkt.

Het doet ons genoegen te vernemen dat u ons personeel, onder leiding van Jose Alvarado, als klantvriendelijk heeft ervaren. We zijn blij te horen dat de speciale bereidingen van de chef-kok in het restaurant goed zijn ontvangen en dat u het vers geperste fruitsap bij het ontbijt hebt gewaardeerd.

We waarderen uw feedback en zullen uw vriendelijke opmerkingen overbrengen aan ons team. Het is ons doel om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden, en uw tevredenheid is onze grootste beloning.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf.